středa 29. září 2010

prapodivný den aneb jak se řeší finanční krize...

... státní svátek a zároveň svátek mého svatého badboye jsme si chtěli užít díváním se na filmy a prohlížením si bytů. jenže to bych si ráno cestou na bus nesměla přečíst textovku, že mám od autobusu zamířit rovnou do cédéčka, kde si dám ranní kávu. 

budu dělat vysvětlivky kurzívou - cédéčko = nonstop bar, kam občas s bb zajdeme, páč tam mají moc dobré presso a levného kozlíka.

badboy tam už seděl se svým nevlastním bratrem. a bylo mi řečeno, ať přijdu, protože nevlastní bratr zve.

nevlastní bratr je největší sketa, vůl a člověk, který nepracuje a absolutně neumí zacházet s penězi. občas něco šlohne někomu z příbuzenstva, a veškeré svinstvo celého světa rád svádí na všechny kolem a hlavně pak na badboye. bb naoko přijal jeho ruku k smíru, ale vše si dobře ukládá v paměti a jednou se i na tohoto "bratra" dostane. nevlastní bratr = M.

dorazila jsem ve značně nespokojeném stavu do cd, mrskla po obou pohledem, protože mi bylo jasné, že už nějaká pivka absolvovala a že jsem ještě bb neviděla opilého a ani v úterý dopoledne vidět nechci. objednala jsem si kávu, ke které mi slečna servírka přinesla tullamorku a colu. půl hodiny jsem se s tím crcala a už přede mnou stála další whiska s colou. na baru mi bylo řečeno, že neplatím, tak nemůžu ovlivnit, co mi budou nosit. a tak jsem dostala ještě další dvě whisky. M ve své rozmařilosti zval málem celý, kupodivu dost plný, bar na panáky, badboyovi nakoupil cigaret na půl roku do zásoby asi tak, poté ze šrajtofle vytáhl peníze a my s bb se vydali do marketu nakoupit nějaké suroviny na oběd. (a k večeři měli slíbené ode mě bramboráky). M nedorazil ani k obědu, ani k večeři. jen poprosil telefonicky bb, zda by nebyl tak laskav a nepřivezl mu do hospody karty. za další kuřivo. a tak si vzal bb kolo, za tři minuty byl zpátky i se zlatýma marlborama. seděli jsme, já loupala brambory, bb strouhal a uprostřed přípravy bramborového těsta jsme zjistili, že nám chybí vajíčka. to jsme vyřešili záhy. M byl líný po cestě z hospody nějaké zakoupit a vlastně se ještě domů ani nechystal, a tak jsme si opět pro pětistovku došli. vůbec jsem tohle jeho chování nepobírala. do toho přijel zdendík, tak jsme si ve třech dali každej bramborák, po těch whiskách jsem byla fakt libová, tak jsem neměla nejmenší náladu cokoliv jíst či pít (možná tak kafe), a do toho se vrátil z hospody M s dalším kamarádem a jeho přítelkyní a rozhodl se, že mě a badboye pozve do restaurace na večeři. 

oba jsme na sebe nevěřícně zírali, protože tolik dobrých skutků od M a dokonce během během jednoho dne (občas se jich prý tolik naráz nesejde ani během jednoho roku z jeho strany).

pravda je taková, že M je bez práce, občas si zahraje automaty a rodičům tvrdí cosi o práci v Praze. jelikož rodiče jezdí v tandemu s kamionem, jsou přes týden ve španělsku a jediným svědkem toho, že M se pouze válí v obýváku na gauči s notebookem, kde si chatuje s fiktivní přítelkyní, kterou má přes libimseti.cz už půl roku, je badboy. tudíž asi občas si ho předejít je dle M-ho úsudku vhodné.

na večeři se můj žaludek skutečně už necítil, a tak jsme odmítli. jenže M tak dlouho otravoval, až jsme kývli na pohár a kafe a společně se zděndíkem jsme se vydali opět směr cédéčko. byla jsem ráda, že tam poháry nemají. dala jsem si kafe, se zdendíkem jsme se usadili, a to už M táhl badboye za rukáv kamsi do tramtárie (vedlejší místnosti). dlouho se nic nedělo, tudíž jsem se vydala na pátrací misi. M seděl u automatu a házel do něj dvoustovku za dvoustovkou. v jednu chvíli mohl vybrat ohromnou částku, ale protože mu TOLIK nestačilo, rozhodl se hrát dál. se slovy "tady máš dvě kila a hraj" strčil badboyovi dvoustovku a ten asi víc štěstím než rozumem (ten asi při hazardu stejně příliš nefunguje) vybral slušnou výhru. prohru téměř všeho M nerozdýchal, zaplatil na baru útratu a odporoučel se nalitý domů, kde jsme ho zastihli v typické poloze vleže v obýváku na gauči. 

do teď nějak nechápu, kde se v něm vzalo tolik "dobročinnosti" a proč zrovna se rozhodl svůj "zájem" a "náklonnost" namířit naším směrem. trošku z toho mám i strach. kdy zase co bude chtít jako revanž. 

(včera ráno bylo v hradci vykradeno zlatnictví, bůhví.... hehe)

včera chelsea přehrála olympique marseille, drogba se vrátil "na místo činu". // v sobotu chaloupka, tak ještě jedno grilováníčko na závěr "sezony". a prý na jaře do paříže za sis na pár dní poletím, i kdyby badboy neměl měsíc jíst. to mi řekl. a udělal mi neskonalou radost. od člověka, který bývá velmi často jako kyselina, je to velmi uznalé gesto. hehe. téra

2 komentáře :

dewberry řekl(a)...

úplně mi z toho čtení o M. mrazilo v zádech, jsem ráda, že jsem se nedočkala nějaký drsný pointy.

přeju zpětně Badboyovi všechno nejlepší k svátku (dnes má zase svátek můj milý Kili).

terka řekl(a)...

Dee, celý den jsem byla úplně na trní, protože jsem nevěděla, co mám od toho čekat. Poté, co M najednou zmizel z baru, jsem čekala, že až dorazíme domů, bude po nás veškerou útratu, kterou během dne za nás udělal, požadovat zpět. Ale on předstíral, že spí. Během dne si před ním zamykáme pokoj, i jídlo, které si koupíme, si bereme nahoru, protože on je zvyklý si brát to, co mu nepatří. Třeba to byl tentokrát opravdu záchvěv nějaké dobroty, nevím. Ale spíš se bojí, aby se badboy před rodičema nezmínil, že M se jen válí a že má práci, pouze předstírá.

Vyřídím, a taktéž posílám Tvé drahé polovičce gratulaci:)