neděle 17. října 2010

ona je madonna

hezký věci hrozně rychle utíkají. to už jsem si povzdechla tady určitě tolikrát. weekend byl super, krásnej, podzimní. počasí podle mého gusta. včera sychravo, dnes vítr a padají listí pod slunečními paprsky. // včera jsem si přeci jen udělala malou sváteční radost a v jednom obchůdku jsem si koupila přesně tu čelenku do vlasů, po které mé srdce plesalo. pokoupili jsme nějaké věci, vrazili do móny (lol), a já se pak svým volebním lístkem snažila změnit budoucnost tohoto města. jak o sobě čssd ráda tvrdí, že je moderní evropskou levicovou stranou, tak stejně po náchodské zhlédnutí kandidátky znovu a poněkolikáté pochybuju. hádejte, jaké věkové uskupení mohutně převažovalo? to samé u rudých.

odpoledne jsem měla velice pestrý program. cesta do čska. navštívila jsem svoji nejmilejší babičičku. hodinu mile pokonverzovala, a vydala se na meeting s mekáčem. zrovna vycházel s penny marketu s routkama a birellem, a obdaroval mě dvdéčkem o chelsea fc. a tak jsem měla krásný modrý den. šli jsme na fotbal podívat se, jak badboy mrzne a je naštvanej, že si zase nezachytá. pohoršovali jsme tribunu, protože jsme si povídali. připadala jsem si tam jak v divadle. sedli jsme si na samý kraj, aby mac mohl vypalovat, nikoho jsme neobtěžovali, seděli jsme daleko od všech kolem. když tu náhle na nás zavolal jakýsi týpek, že máme jít jinam. tak jsme se ještě o metr posunuli, a byl spokojen. čekala jsem, kdy nás okřikne, ať nekonverzujeme, když se hraje fotbal. když pak domácí gólman dostal dva laciné góly, přispěchali jsme s macem se svojí do mlýna a prohlásili něco o výměně gólmanů, za což jsme schytali další nepříjemný pohled.

bb je otrávený, a já se nedivím. stáhli si ho z hostování, aby měli dvojku. jednička je zraněná, ale rozhodnutá podzimní část prostě dochytat i za cenu laciných gólů. bb je otrávenej, páč na hostování chytal. takže se trošku šprajcnul a domluvil si s klubem, kde hostoval, že ho zkusí na jarní část získat. pokud bude jeho mateřskej klub protestovat, je odhodlanej skončit s fotbalem. přijde mi dost škoda, aby pětadvacetiletej kluk přestal hrát jen kvůli zabejčení se stávajícího klubu fotbal, který ho baví. placenej za to není, takže zahřejvat lavičku zadarmo nechce. jak říká, i kdyby jednička byla na vozíku, tak v té brance bude.

nicméně my s macem jsme se před koncem 1. poločasu odebrali do místní hospody kousek za brankou, dali si malinovku a dívali se na zápas manutd s west bromwichem, který dopadl skvěle, páč west bromwich dokázal s manutd remizovat.

večer ivanka a zděndík.

s prací jsem rozhodnuta. zítra jdu dělat další kroky. // další zakroužkované byty, které by nám mohly vyhovovat. čeká mě obvolávání. téra

Žádné komentáře :