pondělí 11. října 2010

optimismus dělá divy...

... když zrovna nepropadám depresi, tak se na mě hrnou v podstatě příjemné zprávy a informace. i když... dnešní ráno mě nepotěšilo. ve třičtvrtě na sedm jsem rozlepila oči a přeběhla ulici, abych si v čekárně u obvoďáka vzala číslo a šla si ještě lehnout. těsně před sedmou byla čekárna plná a číslo už žádné. tak jsem si šla stejně lehnout. v deset, když jsem se v čekárně objevila znovu, tam nebyla ani noha. dostala jsem antibiotika. poté jsem se přesunula na foniatrii, kde mi diagnostikovali opět zánět hlasivek, takže jsem odtamtud odcházela s inahalátorem a dalším receptem. zánět močových cest + zánět hlasivek = fakt radost.

nažehlila jsem límeček u košile, ohákla se a kráčela jsem si na pohovor. a jako nejvíc skvělej pohovor. prý jsem favoritka. jenže... jsem strašná ženská. vybíravá. pláču, že nemám práci. a pak nevím, zda do toho jít či ne. zní to honosně - finanční poradce - ale je to normální pojišťovák. základ je slušnej, proto mě to láká. trošku se bojím, že přijdu o přátele, páč klientelu bych měla ze začátku hledat právě v nich. mám čas na rozmyšlení. (před a po pohovoru jsem strávila dohromady asi hodinu v lindině obchůdku s roztomilostma a vyhlídla jsem si tam čelenku). // a navečer radost největší, ve středu mám pohovor na pracovní pozici,  o kterou bych hodně stála (jak pracovně, tak finančně).

obhlédla jsem inzerci s podnájmy, zaškrtla si jich deset, které víceméně odpovídaly našim požadavkům. můj top úplně cenově neodpovídá požadavkům. takže ho s těžkým srdcem asi vyškrtnu. ale je úplně v samém centru. zatopovali jsme si jiný, jenže po zavolání jsem zjistila, že je to lokalita, o kterou nemáme zájem.

čtu knihu o bratrech čapcích (a není od karla scheinpfluga) + modnipeklo.cz (tip jsem dostala od móny) a musím se smát.

třeba bude opravdu už líp. téra

btw viděli jste, co david villa nedal za gól?

2 komentáře :

flamme řekl(a)...

modnipeklo je fakt hrozny, taky jsem se zezacatku smala, ale pak jsem se radsi prestala koukat :D
to vis, pojistovak muze vydelavat slusny penize, otazka je (ted mluvim jako tata, musim o tom napsat lol), aby te to neodchylilo od tvy zivotni cesty, od toho jaka jsi a co chces delat ;)

terka řekl(a)...

to víš, že by mě pozice pojišťováka odchýlila od té mé cesty. a to hodně! musím to celé promyslet. dnes mě čeká zase jiný pohovor na pozici, kterou bych dělat SKUTEČNĚ chtěla.