pondělí 24. ledna 2011

everyone wanna have an own crew

 

sarcasm

celý den jsem taková bez nálady. protože jsem se kopala do zadku. a mám pocit, že ty mé přípravy douček z angličtiny, čtení pracovních materiálů, knih a tak, už nejsou ta fajn aktivita, když mám některé dny celé volné. potřebuju pevný harmonogram, pocit, že chodím domů utahaná a užívat si weekendy plnými doušky, protože to nejsou jen další řádové volné dny. // odpoledne jsem mimojiné strávila tím, že jsem koukala po navazujících magisterských oborech. myslela jsem si, že to prozatím nechám plavat. jenže bakalář mi připadá jako nic. přemýšlím o dostudování magisterské filologie. // večer jsem šla učit martina angličtinu, a ten mi řekl, ať do toho každopádně jdu, tak mě to tak nakoplo, že jo. odpoledne jsem byla v knihovně, zkoukla jsem beletrii, půjčila si dvě podle všeho dost dobré knihy, a zamířila opět k regálům, u kterých jsem v době studií trávila nejvíce času, a hned mi padl do oka slovník. kdo je kdo v dějinách české lingvistiky. no jsem magor. takže jsem si to půjčila. a už jsem tam našla několik svých vyučujících. nejvíc mě rozsekává, že vedle josefa dobrovského je tam robert adam.

v osm jsem na chvíli odběhla zevlovat k bárbí. resp. poznala, že nejsem úplně nejvíc ready a v náladě. tak mi ji zvedla. dodala energii a ten správný entuziasmus. pak jsme zašly na jejich činžovní mega půdu a v jejich kóji mělo trůnit zrcadlo podle mého gusta. no netrůnilo, že jo. a tak jsem si odtáhla ikeácký poličkový stojan na hadérky. resp. tríča. páč moje skříň neobsahuje regály, a tak mám svých milion triček ve dvou sloupcích, a HC je, když chci tríčo ze spodní části, tak mám hned takový decentní mrdníček ve skříni. měla jsem pocit, že si všichni v projíždějících autech musí myslet, že vleču zabalenou mrtvolu, páč to bylo vyšší než já. dotáhla jsem to domů, trošku mi to vzalo lustr, takže praskla žárovka. musím do toho naskládat rychle svoje nejvícroštěnkovský tríča, aby badboy nemohl kecat, že to vypadá strašně. nevypadá. ale jeho vkus to není. ostatně kdybych měla spoléhat na jeho vkus...

ráno mám prej přijít na lymfo ještě dřív. už ani nemám ambice si tam cokoliv výživnějšího číst. dnes jsem četla bazar, který byl celý friendly k matkám a dětem, takže jsem velmi záhy usnula. // měla jsem chuť dnes zajít do sekáče, ale ta chuť mě nějak během cesty do knihovny a na poštu přešla. // hele, jdu se dívat na film batman temný rytíř. téra

Žádné komentáře :