pondělí 3. ledna 2011

malé povídání o ničem

chtěla bych se zbavit strachu z neúspěchu. z neznáma. z věcí, ve kterých se necítím jistá. tam, kde se necítím jistá v kramflecích, kde přeci jen ještě tápu, se cítím pod tlakem, ve stresu. xxx šla jsem navečer ke mně do práce učit jednu kolegyni angličtinu. podmínkovými větami jsme prošly tak hladce, já byla nadšená, ona byla nadšená. obrovská poklona přišla, když mi řekla, že jí vždycky všechno tak krásně vysvětlím, a že si myslí, že takhle přesně dobře mi to půjde i tady v té práci. já totiž pochybuju. cítila jsem se na svém pracovišti tak dobře, protože jsem tam byla s tím, co mě baví. beze stresu, bez tlaku, užívala jsem si to. vím, že si to všechno sedne, informace a znalosti se roztřídí a všechno půjde. je to hrozně naivní, ale jsem zvyklá mít kolem sebe lidi, kteří si navzájem přejí. a jsou na jedné lodi. takhle to bylo v minulé práci, víceméně na střední, jazykovce i vejšce. jsem otrávená z téhle přetvářky. všichni se na sebe usmívají. a pak je člověku na blití z toho, co se kolem říká, jak si ty lidi nepřejí, hází si klacky pod nohy. vím, že se nad tím musím povznést, ustát to a naučit se v takovém prostředí klidně dýchat a podávat takové výsledky, abych mohla být těžce nad věcí. asi člověk musí přemýšlet pozitivně. // mně se nikdy na začátku ledna v tom nijakém čase, v období "nikoho", nechce pozitivně příliš přemýšlet. ačkoli je to možná skvělá příležitost, jak zbilancovat, naposledy se ohlédnout a dát si další cíle. neenergetická téra

4 komentáře :

mona řekl(a)...

ahojda,
chtelo by to nejake motivacni knihy, co?:)
Urovnat hlavicku, klidek, dovolenku....

terka řekl(a)...

potřebovala bych, aby mě něco/někdo osvítil a zaklepal se mnou, abych dokázala stejně jako v září rozhodnout, co chci, nechci a jít za tím

jana/my-antihero[[openidhttp://my-antihero.blogspot.com/]] řekl(a)...

go girl.... no vidis, hello realita... je to hodne napinavy a ja verim, ze najdes \'to svoje\' a prave tim, jak o tom vsem pises, si ujasnujes co jako jo a co ne...

Z mych zkusenosti - v 90% je to tak, jak popisujes, je pravda, ze na ten \'ustav\', kde pracujes, jsem slysela podobnou \'chvalu\' (spoluzacky, ktere tam pracovaly - vetsina po roce radsi otehotnela, nez aby celily natlaku)...

ja myslim, ze Te ceka neco lepsiho, vzdycky jsem v TEBE verila, Tero... vsak vis...

Vse nejlepsi do 2011, the world is your playground...

terka řekl(a)...

Jani, děkuju za support a milá slova! brzy se ozvu!:)