neděle 9. ledna 2011

měsíc a půl v jedné domácnosti

po necelých pěti měsících, co jsme spolu byli, jsme se sestěhovali do podnájmu. obávala jsem se, jak to zvládneme finančně. a taky toho, abych neustále nechodila a nezvedala ze země trenky a ponožky, nezakopávala o neumyté nádobí a neuléhala denně do neustlané postele. po měsíci a půl musím říct, že ponožky a hlavně pak trenky nacházím na nejnemožnějších místech naší domácnosti, nádobí myju po většinu času já, postele stelu ze zvyku taky já, a finančně to docela v pohodě všechno zvládáme. nejvíc jsem trnula hrůzou při pražských školeních, jaká katastrofa mě po příjezdu domů čeká, protože badboyovu nechuť k mytí nádobí znám. už jednou se mě zcela nevinně ptal, zda by mohl během mé domácí absence jíst stále z jednoho talíře. na moji pouhou řečnickou otázku, zda si v papírnictví nechce zakoupit plastové či papírové talířky, dokonce přemýšlel! když se po týdnu vrátím, nádobí je umyto, podlaha vytřená, postele ustlané a trenky na první pohled neviditelné, takže jsem vlastně happy.

jsem rak žijící s rakem. já jsem první den raka, tudíž jsou u mě račí vlastnosti maličko potlačeny. a tak jsem sice často nesnesitelná, tvrdohlavá a nepříjemná, ale badboy, coby rak v dalším stádiu, má tohle vše ještě umocněné. a tak občas pěním a málem vyju. myslím si, že se umím senzačně hádat a argumentovat, což on řeší tím, že odchází do postele a otáčí se ke mně zády, což mě rozčiluje snad ještě víc. xxx naučila jsem se připravovat mu do práce svačiny. a vařit mu. jsem ráda, že mě nijak neomezuje v tom, že jím maso pouze v omezené míře, a to jen kuřecí a rybí. jeho nejmilejší zelenina u brambor je kus vepřového. moc mu v tomhle vstříc nevycházím, ale je k tomu velmi tolerantní. myslela jsem si, že mě vaření začne neskutečně bavit, proto jsem si během podzimu založila vlastní kuchařku, do které stále přidávám nové recepty. jenže to jsem si myslela, že budu mít vděčného strávníka. on sice hladový je, ale než něco uvařím, zbodne dva sáčky chipsů, případně vypije kokosovo-pistáciové mlíko, hruškový džus a dorazí se slaninovým rohlíkem, a pak se nimrá v talíři, dělá smutné oči a čeká, až se nad ním kámen ustrne a já mu řeknu, ať to nechá, že mu to ohřeju později. jako s malým dítětem.

jinak je nenáročnej na cokoliv. říkala jsem si, že pokud se po prvním měsíci nezabijeme, tak si snad chvíli spolu i pobydeme. nezabili jsme se, měli jsme vánoční stromeček, koláž společných fotek od zdendíka, pěstujeme dvě kytky a rádi se válíme v posteli. pořád si píšeme hezké smsky, nemůžeme bez sebe příliš dlouho být, těšíme se na sebe, a vůbec je to zatím pořád fajn.

nemáme povětšinou rádi stejné filmy, on nečte, nebaví ho moje seriály, a já nemám ráda řev rammsteinů a pomalu si zvykám na některé songy daniela landy. oba máme rádi moje kruhové náušnice a jeho černé tílko. jsme oba raci, a přesto každej jinej. xxx tím, že jsme byli na začátku července oba bez regulérní práce a každej se svými problémy, hodně jsme k sobě přilnuli, zvykli si na sebe, a řekla bych, že pouto, které mezi náma je, je extrasilné. // další rekapitulaci můžu provést za další měsíc a půl, lol.

xxxx včera jsem si konečně dala české nebe, babička boženy němcové v podání miloně čepelky je zkrátka kouzelná. pustila jsem si právě verzi s tímto obsazením, protože jsem měla miloně čepelku v pamatováku z doby před dvěma lety, kdy jsem české nebe viděla live. xxx taky jsem si pustila dva díly seriálu, který formoval mé mládí - dawson´s creek, a zkoukla snílky se skvělým michaelem pittem, který hrál i ve 3. sérii právě dawsonova světa. // učím se na certifikaci, dnes přijde bárbí, abychom se spolu testovaly, a prostříhá mi mimojiné i vlasy. budu zase jako člověk a ne nasraný lev. čeká mě poslední týden školení. rozmanitého školení. téra

Žádné komentáře :