pátek 4. února 2011

všechno se děje pro něco?

kittka

ležím, páč mě bolí záda. a v noci jsem měla takové ty sny typu u nás doma je Rytmus a hledá notebook u mě pod matrací. a nestíhám na kurz angličtiny, kde lektoruju, a ať dělám, co dělám, prostě se tam nemůžu dostat. badboy má chřipku, takže ráno vstávám do práce sama. už vím, jak se cítí, když vstává na ranní a já se jen přesunu ze svojí půlky postele na tu jeho a spím dál. xxx ráno jsem šla do práce klasickým průchodem na hlavní třídu a on byl zamknutý. dobrý den? tak jsem to zase celé obcházela. něco jsme s bárbí vyřizovaly, takže jsme přišly dřív. když jsem se svojí nadřízenou domlouvala na tom, jak potřebuju chodit do práce, abych mohla dělat ještě druhou práci, myslela jsem, že se rozbrečím. kvůli úterní dvouhodině v hk u nejvyššího mi to málem stornovalo druhou práci. měla jsem takový vztek, že jsem se jen zuby-nehty držela, abych neřekla na místě, že se na to můžu vybodnout a dávám výpověď. nakonec jsem si domluvila na úterý s taťkou auto a časově to dohromady dám. vyvztekala jsem se, a byla jsem zase milá a usměvavá bankovní poradkyně.

příští týden začíná moje nová lektorská kariéra pro jazykovku. začínám učit čtyři firemní kurzy. a hrozně se na to těším. nafasovala jsem dnes učebnice a cdčka. konečně to, co chci dělat a v čem vidím smysl. xxx celý weekend plánuju chystání si hodin, čtení, a filmy. // zítra lišákovy narozeniny. decentní oslavička. // a jinak jsem už tak zvyklá, že když se něco vyřeší, přijde další pecka, takže si říkám, že všechno se děje pro něco, a že teď se vše děje nejspíš proto, abych se jednou měla sakra dobře. proto to ustojím. přeju hezký weekend. téra

Žádné komentáře :