úterý 1. února 2011

nemám, ale chci

gilmore

docela nestandardní přání. přála bych si vlastnit kompletní originální sérii nějakého seriálu. mít doma všechny criminal minds je asi trošku morbidní. ale všechny série gilmore girls? dělám výjimku, líbí se mi i český dabing u tohoto milého seriálu. bývaly časy, kdy jsem v rozpoložení protivnosti těžce snášela, když lorelay mluvila rychle, vypínala jsem televizi. poslední dobou to nesu dobře, lol. idylické městečko, chytří američané, a jess! to je taková přidaná hodnota tohoto seriálu. milo ventimiglia. a je to jediný seriál, u kterého nepřeskakuju úvodní znělku. to podzimní listí a pohled na starshollow? člověk by se hned rozjel do connecticutu. téra

5 komentářů :

Frenchie řekl(a)...

Já jsem si v Anglii koupila celou sérii Ally McBeal.. bylo to děsně drahý, ale vůbec toho nelituju. Neni to tam česky, takže na to nemůžu koukat s někym, kdo neumí anglicky moc.. ale mně samotný to vůbec nevadí.
Gilmorky jsem taky milovala a u posledního dílu jsem bulela jak želva.. ale ty jsem si nekoupila, bohužel..

terka řekl(a)...

Gilmorky jsou prostě takový veselý, ten jejich svět je hrozně fajn, člověk vypne a jen zírá:) asi si je jednou koupím.

Alice[[openidhttp://livinginthewonderland.blogspot.com/]] řekl(a)...

tyjo komplet gilmorky to bych taky chtěla! vlastně jsem viděla docela málo dílu a jenom v televizi... a teď mi zní v hlavě ta znělková písnička - skvělá! :)

terka řekl(a)...

no prááávě, ta písnička je žůžo:) // vždycky jsem tak nějak skončila u 4. série, a pak to, co jsem viděla v televizi. chci vidět všechno!!!:)

candycane řekl(a)...

Ty jo, na nich jsem taky ujizdela, dokud to slo... Cely bych si to taky dala, radeji v aj, abych ty dlouhe hodiny stravene u tv pak mohla omluvit jako zdokonalovani se v cizim jazyce... A Ally je taky skvela....