neděle 9. března 2014

za hranice všedních dní.

už mi chybí weheartit.com a spousta inspirace. takže zatím jen tak. holý text. stále bez netu. a protože zatím nemáme ani pračku v chodu a kuchyň stále není ready, došla jsem si k rodičům. vzala jsem s sebou boříčka. zatím se mi tu pere pračka, přinesla jsem si i suroviny a udělala těstovinový salát. až se mě zase jednou bude někdo udiveně ptát, proč nemám elektrickou varnou desku, tak ho asi čapnu za ruku, přivedu sem k našim, zapnu varnou desku, postavím na ni hrnec s vodou a budeme tam společně půl hodiny hledět a vyčkávat, než se voda začne vařit. takže ano, mám plynový sporák. do kuchyně, která je ve francouzském stylu, se to zkrátka hodí. a navíc stále ještě nemám pohled chucka norrise, který se jen podívá a voda se vaří. hledám tu nějaké tipy na berlín. harmonogram těch pár dní jsme vymyslely se sis docela rychle. // otázka bydlení je definitivní. znamená to, že už jen tak nezvednu kotvy a neodfičím pryč na dlouho. když čtu u alice o edinburghu, u cass a natálije o cestě na zéland, tak je mi to občas líto. ale já si to svoje už odcestovala před pár lety. teď jsem se rozhodla pokračovat ve svém životě tady a párkrát do roka vyrazit někam za hranice všedních dní, abych si pak více vážila toho, co mám. xxx včera mě večer vyzvedl z. a jeli jsme navštívit maca a káťu. bydlí v bytě rok a byla jsem u nich poprvé. měla jsem fantastické latté, pak dorazil badboy, hrozně příjemnej večer. poklidnej. ale takovej, jakej jsme potřebovali. // měli jsme přes den juniora, byli jsme s ním u bb-ovy mamky. a byť byl docela hodnej, nějak jsem měla pocit, že ztrácíme čas a mezitím by se dalo pracovat v bytě. no asi to tak nesmím brát. ale viděla jsem i na badboyovi, že ani on nemá stání, a tak když matka juniora zavolala, že mají cestu kolem bb-ovy mum a vyzvednou si juniora za chvíli, vůbec neprotestoval. téra

Žádné komentáře :