neděle 9. března 2014

our show must go on

Mám pocit, že kudy chodím, tudy klepu peníze. Ta zdánlivá představa toho, jak se stěhuju a pouze maluju, se rozplynula jako pára nad hrncem. Stále bivakujeme v obýváku, ze kterého se stalo všechno. Obývací pokoj, ložnice i kuchyň zároveň. Včera v osm večer dorazil vasil, aby udělal trubku na vodu trošku jinak. Dnes badboy doštukovává zbytek stěny. Smontovaná kuchyňská linka je v ložnici. Zbývá asi tak poslední. Vyříznout v ní místo na varnou desku a dřez. Tony nám půjčil přímočarku. Zítra odpoledne přijde plynař ještě na plyn a pak už budeme moct parádit kuchyň. Prosadila jsem si svou. Badboy kapituloval. Na podlaze jsou dřevotřískové desky, tzn. ráno jedeme pro akrylátovou bílou barvu a lak, bude bílá podlaha. Nemůžu se dočkat. Pak už budeme pouze ladit chodbu, koupelnu a balkonek. Během mé berlínské výpravy bude badboy dávat dohromady naše lóže z palet. // sháněla jsem nějaké pohodlné boty do Berlína, aby se mi tam dobře pochodovalo a koupila jsem si skvělé chelsea botky, ve kterých to bude chodit samo. Těšila jsem se, jak se tam porozhlédnu po nějakých sportovních botách na běžné chození – ano, new balance v růžovém či bordó provedení mě chytly za srdce. Resp. kdybych na nějaké vycházko/sportovní neonově růžové botky narazila, snad bych neváhala ani minutu. Ve středu jsme jeli s badboyem do kauflandu na menší potravinovou výpravu. Najednou slyším, jak mě badboy přivolává a říká nechtěla jsi něco takového? A ukazuje mi naprosto skvostné růžovky. Za tři stovky. Beru. Nejraději bych s nimi i spala, jak jsou boží boží boží. Trocha /velká trocha/ radosti v tom chaosu posledních dní. Radost mi dělá i můj nejkrásnější psí kluk, který si, zdá se, v nové doma zvyknul. Má svoji velkou plyšovou krysu z ikey, kterou stále všude po bytě nosí. On i krysa spí pod mojí peřinou v nohách málem celou noc. Čtu hypnotizéra. Stále. Resp. jsem stále na začátku. Nemám a čtení vůbec čas. A chodím spát se slepicemi. téra

Žádné komentáře :