pondělí 8. září 2014

jen nebýt naměkko.

už to takhle dál nejde. začala jsem kašlat, když jsem jela na první představení polibky na kuks. do toho se mi přidala minulý týden rýma. a přišel nový školní rok, spousta malých dětiček a já do toho, coby učitelka, hrozně chrchlám. velmi to určitě budí důvěru mi dítka svěřit. byť zatím nikdo nic neříkal. // dnes jsem jela na osmou ráno do jedné velké firmy v přilehlém městysu, odučila dva opravdu milé kurzy, a když jsem opět smrkající a kašlající odcházela, zastavila mě jedna ze studentek se slovy, že bych to asi měla vyležet. paradoxně se ale cítím jinak dobře, nikoli nemocně. a tak jsem si teď udělala velký puclák zázvorového čaje. ten je známý tím, že vyžene bacily v okruhu pěti kilometrů. dnes jsem ho udělala jinak - žádný hřebíček, málo skořice. chutná mi jako tenkrát poprvé v krásných ztrátách. // víkend byl poněkud divočejšího rázu. v pátek jsme si udělali s badboyem večerní procházku městem a navštívili nikču, seděli jsme tam nakonec dlouho. badboy jim spravil odtok a židli, čímž naštval z., jelikož prý tím z něho udělal neschopného. achichouvej. po odpolední právě dorazil domů z. a v závěsu na návštěvu i tony. doma jsem si ještě dlouho četla a o půl sedmé vstávala na houby. abychom teda téměř nic nenašli. později odpoledne na kurónské slavnosti. vévoda petr biron kurónský býval majitelem místního panství, a proto se každý rok na zámku pořádají slavnosti. moc se mi tam líbil jeden stánek, ale jelikož jsem v šetřícím módu celý měsíc, tak jsem musela všechny svody ignorovat. resp. některé ty dekorace se dají lehce vyrobit. a náramky mám stejné z ebaye. 

jelikož internet v mobilu hlásal davidovi, že se bouřka blíží, seběhli jsme dolů a šli ve čtyřech do pizzerie. pak dorazila téměř plačící nikča. nebýt z. můj nejlepší kamarád, tak jí řeknu, ať se na takového žárlivce vykašle. byla z toho všeho tak zničená, že u nás zůstala přes noc. // chalupa a kuře. a křížek v diáři. poslední říjnový víkend tudíž jmenován víkendem polským. krakow a osvětim. s badboyem, sis a tonym. a přelom listopadu/prosince vídeň. doufám, že v té době tam bude nějaká zajímavá výstava. // na světě je stejně krásně. // v pátek už budu zase zubatá. dnes ráno sms prý zuby už jsou hotové. měla jsem sto chutí si na ně připravit skleničku. neznalému by se mohlo zdát, že přecházím na státní zuby. a on je hotový můstek, který mi v pátek pan docent namontuje do úst. víkend bude ve znamení smíchu. muhehe. téra

Žádné komentáře :