čtvrtek 18. září 2014

time to enjoy.

dear john. kniha, kterou jsem dnes ráno dočetla. četla se téměř sama. znalá filmu, jsem se těšila. bylo to maličko jiné. a narozdíl od filmu, kde to dopadlo "dobře". dobře nejspíš pro johna, byť mi ten závěr není zcela jasný, a nedobře pro tima, který zemřel, kniha dopadla přesně naopak. díky johnovi nebyl timovi prodloužen o pár měsíců život jako ve filmu, a smrt byla stejně nevyhnutelná, díky johnovi se tim uzdravil. tak, jako mě savannah cirka od půlky filmu rozčilovala, bylo to samé i s knihou. předmoudřelá dívka chtějící pomoci všem. nakonec uteče i johnovi. // další knižní destinace? snad sever evropy. zase jsem si půjčila detekývku. // dnes jsem se na hodině pro seniory maličko rozčilovala, ale oni vědí, že zvedám hlas jen pro to, abych něco zdůraznila, a pak se zase směju. ale úplně mě rozhodilo to, že neumíme používat pomocná slovesa pro sestavení otázky. možná je do toho málo tlačím. většinou se ptám na základě přečtených článků a oni odpovídají. takže za úkol mají otázky. lol. // nadchnulo mě množství zajímavých přednášek v říjnu. a dokonce se dá, že to nebude kolidovat s mojí výukou a budu se tam moci vypravit. o spoustu zajímavých a příjemných věcí přicházím kvůli své dlouhé pracovní době. a to mě mrzí. // mým dnům vládnou polévky. kapustová teď vede. a to jen díky tomu, že doma aktuálně nemám žádnou dýni. resp. teď jsem si jednu přinesla domů. jedna má seniorská studentka mi dnes přinesla z vlastní zahrádky. má asi tři kila, je obrovská. doufám, že půjde používat do polévky, na těstoviny, atd. // tenhle měsíc žiju nejvíc skromně, jak jen to jde. můj účet se vzpamatovává po letních prázdninách, kdy jsem nevydělala téměř ani korunu. v říjnu mě čekají dva cestovatelské víkendy. jedno ikea nakupování. nějaké to objednávání z ebaye. a taky další ranec za můstek v puse. ebay nakupování ryze vánočního charakteru. mám už pár nápadů a tipů, takže se chci pustit do realizace. // skotsko hlasuje v referendu o odtržení od spojeného království. jsem zvědavá, jak to dopadne, a doufám, že v evropě nevznikne další samostatný malý stát. co jsem četla v médiích, nebude to pro skotsko právě výhra, což zrovna teď skotové možná tak nevnímají. we will see. téra

Žádné komentáře :