sobota 6. prosince 2014

knížecí vánoce




instagram.com/terkalovescoffee
včera jsem tu jedli ozdobila. odpoledne jsem si ještě koupila sadu deseti malých disco kouliček, zelené kuličkové řetězy a tradááá. na fotce z mého těžce nekvalitního mobilfoťáku to nevynikne, asi až ho rozsvítím, tak se ukáže to krásné naplno. lol. // ráno jsem vyrazila směr hk k zubaři. nasadil mi můstek a já se zase po dlooouuuhé době můžu na plno smát, aniž bych se musela stydět. a pořád mi to nejde. nemám zase tak široký úsměv, takže na první pohled nikdy nebylo nic vidět, ale ten můj pocit. a teď už se můžu smát od ucha k uchu a zatím to nedělám. a hlavně nemám v puse žádný amalgám, všechno krásně bílé, tak bych to měla o to víc cenit, že jo. &&& večer jsme se pak v osmi sešli u dannyho. probrali silvestr, vánoce a dárky. a o půlnoci jsem padla za vlast. dopoledne se krásně vyspala, přečetla dvě stě stránek ve sněhulákovi. už finišuji. chybí mi jich dočíst cca sedmdesát. ta kniha se nezdá, ale má pět set stran. odjakživa mluvím i čtu rychle, dnes jsem to měřila a průměrně přečtu za hodinu devadesát stránek v knize, což je fakt docela slušné, si myslím. když se teda začtu. // v poledne jsme vyrazili k našim na oběd. sešli jsme se hezky v šesti. taťku jsme pak nechali odpočívat, naložili jsme psíky, a jeli směr čska, kde jsme vyložili badboye, který šel navštívit svoji rodinnou smečku, a my čtyři - mum&tony&sis&já jsme dojeli do ratibořic, kde už byly knížecí vánoce. v mandlu jsem koupila kosmetický dárek pro mum, dala jsem si dětský punč, páč jsem byla pasována do role řidiče na cestu zpět. zaujalo mě nové vydání babičky s ilustracemi zdeňka buriana, krásný betlém, který bych si ale musela vystříhat. dobová kapela vyhrávala koledy. koupila jsem lišce&markét jmelí. sis ho koupila mně. došli jsme k zámku a pak už za deště pochodovali k autu. teď jsem tu měla na návštěvě markét. badboy šel mezi lidi. a máme nakoupeno na zítřejší pečení, už se na ty moje krasavy těším. předvánoční víkendy jsou stejně nej. // a udělala jsem si jednu obrovskou radost, kterou ale nemůžu teď momentálně sdílet, poněvadž jsem stejně krásnou věc objednala i pro svoji nejmilejší sis. // a příští víkend už drážďany. téra

Žádné komentáře :