neděle 28. prosince 2014

nobody is watching.

dnes jsem si s nadšením prohlížela kabelky od rebeccy minkoff, moc se mi líbí hlavně ty mini mac, a cca půl hodinky na to mi přijde zpráva od eliss s odkazem na jednu mini mac, co jí říkám? já tomu teda říkám telepatie. protože mě nenapadlo, že by ji někdo z mých přátel znal, natož aby se mu ještě líbila. mně se teda líbí moc! &&& konec roku. ráno odjíždím na hory za badboyem, sis a tonym. na jednu stranu se těším, na druhou bych nejraději někam, kde oslavíme půlnoc a vrátím se zase k sobě domů. poslední dobou jsem na tohle hrozná. jak starý člověk. já jsem tak ráda doma! lol. 

začala jsem číst knihu moje pařížská revoluce, kterou napsala andrea sedláčková, vůbec se od toho nemůžu odtrhnout. byť emigrovala těsně před revolucí, je to hodně poutavé a skoro mám pocit, jako by jí čekalo dalších dlouhých x let za železnou oponou. // rekap tohoto roku jsem už udělala. v tom příštím bych chtěla dodržet svůj čtenářských maraton, tzn. alespoň 52 knih. zní to možná dost děsivě, ale v poklidu se to dá. ne všechno, co čtu, je tlustá bichle. chtěla bych alespoň na dvě zahraniční místa, kde jsem ještě nebyla. v hledáčku mám na jaro budapešť a pak polský krakow. uvidíme, co se vyskytne dál. letos jsem navštívila berlín, vídeň a drážďany. víc mi toho bylo zapovězeno. hrozně mě láká polsko jako takové. mám ho za humny. a ráda bych viděla varšavu, wroclaw, právě ten krakow. líbilo by se mi navštívit i pobaltské země. ale to je spíš taková rajská hudba budoucnosti. na rok 2015 mám opět smělé pracovní plány. a asi to bude náročný rok. také mám v plánu konečně doladit zbytek bytu dle mých představ - hlavně kuchyň. ale i předsíň. koupit starý retro rám od zrcadla, zbrousit a natřít stůl, který jsem si vybrala. sehnat tapetu za postel anebo vytvořit koláž z fotek a reprodukcí. 

oslavte silvestra, jak nejlépe svedete. téra

Žádné komentáře :