středa 4. února 2015

tak to bychom měli.

vařím řepovou polévku, a než řepa změkne, mám spoustu času. užívám si jarní prázdniny, které se mě vlastně vůbec netýkají. ale protože chřipka vede nad lidmi, některé kurzy mi odpadají. a tak se mi poprvé od září stalo, že jsem byla doma ve středu už ve čtyři. not bad. // celý týden se dívám po večerech na criminal minds a je to prostě boží. dokonce i jennifer love hewitt mi tam přijde super. a to jsem byla z počátku hodně skeptická. po skvělé prentissové a zajímavé blake, je tu teď callahanová. dle mého charizmatická a krásně zapadla. // v neděli jsem "slavnostně" dopotřebovala poslední klasický sprcháč a teď už žádný nechci! přešla jsem na přírodní mýdla. zrovna používám ty z lushe a jsou skvělá. postupně navíc zkoumám tipy přátel na fb, kteří mi na můj dotaz týkající se přírodních šamponů dali neskutečné množství zajímavých tipů. zítra si koupím sodu. ale jako první variantu jsem tak trošku alibisticky sáhla po alverde. je to lehce dostupné, ne za nerozumnou cenu. pečlivě jsem vybírala, co skutečně by bylo vhodné pro moje vlasy. nešla jsem po parfemaci. a tak mám téměř neparfémovaný kávový, což se zdá, že by mělo mít parfemaci silnou, ale opak je pravdou. ani příliš nepění. na výsledky jsem zvědavá. yzačal mi vadit můj dosavadní způsob života. půl roku se učím jíst pravidelně a snad i vyváženě, byť v bílkovinách poslední dobou zase dost pokulhávám. ale pro mě nová věc, že se snažím využívat sezonních potravin a už si v zimě nekupuju napíchaná rajčata a podobné letní záležitosti. říkala jsem si, že bych mohla začít přemýšlet i o tom, co plácám na sebe a jak se některé věci podepisují na mě samotné. všude se píše o tom, jak by do sebe měl člověk investovat, a jak je nejlepší lékárenská kosmetika. a tak jsem se loni podlehla micelárce od biodermy. nejdřív maximální nadšení, poslední dobou mě ale štípe a nemám pocit, že bych měla bůhvíjakou pleť. ani její souputnice od vichy mi nevyhovala. a ani krémy od obou značek mě neuchvátily. byť tedy vzoreček biodermy byl boží, ale teď to mé pleti bůhvíjak nešmakuje. už pár let používám krémy od himalayi, přírodní kosmetika. loni jsem k tomu přibrala do party i peeling a masku, která odsunula na druhé místo mask of magnaminty od lushe. a jsem tak spokojená. takže se mi zatím příliš nepotvrdilo, že každá pleť potřebuje lékárnu. // co se týká dekorativky, tam asi jen tak nepolevím. různé paletky, linky, tvářenky či rtěnky se mi líbí od těch klasických značek a nic přírodního v tom stopro není. ale klidně bych zkusila nějaký nový/lepší makeup. byť ten od rimmelu, který teď používám je asi nejlepší, co jsem kdy používala. 

v sobotu mě čeká jednodenní výlet do brna. david tam má školení, a my s liškou budeme mít krásných pár hodin na poznávání. naivně doufajíc, že bude volná alespoň jedna prohlídka vily tugendhat. není. tak hledám jinou kultůru. a taky nějaký ten dobrý oběd - nejlépe v junk food tempeh burger, a taky kafíčko a obchody. // stále čtu madam paříž-praha. nemůžu se tím prokousat, a přitom mě to ale baví. dávám si do pátku. // zítra se chystám za stále marodnou markét. a opět se mi rozšíří psí smečka. od neděle jsme tu měli dorotku. měla jsem náročnější noci, protože oba moji psí kámoši se mi nakvartýrovali do postele a bojovala jsem s nimi o místo. a to jde prosím o westíka a voříška. dnes přijeli naši z hor, tak si vzali dorotku domů. ale zítra jedou za sis, takže si zase dorotku vyzvednu a bude u mě bydlet do pátku. // poslední nezkouknutý díl criminal minds mě čeká. a řepová polévka je už v misce. time to finish. téra

Žádné komentáře :