středa 25. února 2015

why not to be a silly girl?

středa má takovou zvláštní příchuť. špetka stresu. radosti. pohody. pětiletí: a proč máš tu náušnici v nose? já: protože se mi to líbí. pětiletí: nám ale ne! a to by mělo přeci něco znamenat. jsem s tím spjatá, jsem s tím sžitá. třináct let mě zdobí. což jsem si tedy myslela, ale možná je to přehnané. přečkal maturitu, anglii, znovu anglii, vejšku, irsko, banku!!! a další kratochvíle. v londýně indická babička s kroužkem. což mě už tenkrát utvrdilo v tom, že je to tak v pořádku. hranice konvence často neexistují. no a? i dotazy typu co s těmi tetováními budeš dělat, až budeš stará? nic. a už tak trošku stará jsem. a když už nebudou hezká, nechám si udělat nová. jinde. tělo je relativně velká plocha. &&& pak přišla bárbí. skákaly jsme si do řeči jako vždycky. mluvily hrozně rychle. čas neúprosně letěl. ... a máš? ... a viděla jsi? ... a víš? ... a skvělý je.... ty jo, starý dobrý časy. alespoň některé jistoty zůstávají. rtěnkové swatche, doporučení dermacolí zebří linky ve fixu. a já ji už mám! takže dobrý kauf. začínala jsem těmi gelovými. chci-li vypadat jako když vypadnu ze šedesátek, je to ok. pak tekuté. vyhovovaly mi víc. a teď fixa. a ta je nejvíc! tenké, hezké. dál se můžu stylizovat do boženy němcové. navíc jsem odložila /ale jen na chvíli/ všechny mé mega náušnice. takzvané statement, že jo. protože uším dělají dobře ty s elementy swarovski. miluju. jsem princezna! vole. // a protože karel toman byl skrytý proutník. proč si ti literáti mysleli, že neporozumí-li někdo jejich veršům je malomocný? tak proč se sakra ženili? to je jen malé postesknutí nad jednou kapitolou. a asi proto že mě svět knih tak moc ovlivňuje. a otevírá další světy. // a ten arsenal dnes fakticky prohraje. téra

Žádné komentáře :