pátek 27. února 2015

nobody knows. or does he?


fler.cz/pe.tru
moje favoritky na fleru od značky pe.tru. odkaz mi poslala mamuš a ukochala bych se tam! občas bych chtěla na fleru žít. procházet mezi spoustou krásných věcí, osahávat je, zkoušet, kochat se. to jsou takové ty mé nesplnitelné a naivní sny. ráda se obklopuji roztomilostmi. aktuálně mi dělá největší radost mrkající polštářek z h&m home od péti. a taky si brousím zuby na porcelánový ananas z toho samého obchodu. a vlastně tam nutně potřebuji jít a užít si to vybírání krásných artefaktů. &&& dočetla jsem docela příjemnou knihu od michaela třeštíka chceš-li rozesmát pánaboha. upřímně jsem z toho nejdřív nebyla bůhvíjak nadšená. mamka mi tu knihu předkládala s tím, že je to fakt skvělé a já měla opět obrovská očekávání. ale! musím říct, že jsem se nakonec začetla a historie rodu třeštíků, která se týkala hlavně otce vladimíra, hudebního virtuosa a maminky libuše profesorky gymnázia a velké intelektuálky. moc se mi líbilo, že se vše opět točilo kolem kulturní společnosti, mohla jsem si udělat další obrázek na osobnosti jako byli karel toman či václav černý a vlastně spousta dalších. několik zmínek o miladě horákové, edvardu benešovi a dalších nejdříve z řad legionářů, a pak i lidí z exilu během 2. světové války. michael třeštík je nejen výjimečně zajímavý člověk, ale také manžel dokumentaristky heleny třeštíkové, která mě nadchla především časosběrným dokumentárním filmem rené, který jsem viděla v rámci festivalu jeden svět před několika lety. a bavily mě i manželské etudy. jejich syn tomáš je fotograf a najdete-li si webovou stránku o bytech a lidech, lze nakouknout i do jeho bytu na letné, který je velmi osobitý a zajímavý. vlastně každý člověk/každá rodina na tomto webu má inspirativní životní styl a tudíž i bydlení. 

teď čtu, resp. prohlížím a čtu karel pařík, architekt evropského sarajeva. sarajevo teď metropolí, kterou mám chuť společně se záhřebem a lublaní navštívit, vidět a užít si. a z kupy knih, kterou tu mám k přečtení, jsem vytáhla milovala jsem tyrana od caroline bréhartové. typ literatury, po kterém občas sáhnu, ať už se jedná o autismus, schizofrenii, únos pedofilem či jiné nemoci a terory. // dnes jsem navštívila skvělý seminář týkající se mojí práce. mám mraky poznámek, jsem nadšená a mám hrozně moc chutí do dalších příprav a realizace! už jsem si vyhlídla další seminář, který však koliduje s festivalem jeden svět a vlastně jediným časem, který nemám pracovní. a festival jeden svět je další věcí, na kterou se těším. když jsem studovala vejšku, chodila jsem každý rok na několik filmů. teď, když bydlím mimo záběr tohoto festivalu, je to složitější. ale několik filmů bude promítáno jen patnáct kilometrů od nás, a spousta dalších skvělých v hk. tak snad! // miluju svoji novou čubinku od cienu. má tu správnou raspberry barvu. dnes jsem si vyšlápla v jemnější barvě, takové nude, a jedna ze seniorek pravila, že mám nosit ty tmavé. tak jsem ráda, že se to líbí. lol. a okukovala jsem na ebayi rtěnky od nyx a přemýšlím o některé z nich. jsou za rozumné ceny a mají dobré recenze. // koudy na ms na velkém můstku na 8. příčce. tušila jsem, že na stodváce to nebude medaile. škoda, že na středním můstku k ní měl tak blízko a přesto tak daleko. a zbyla na něho brambora. // jaromír jágr byl v noci vytrejdován. a to jsem v týdnu četla rozhovor s manažerem devils a popřel spekulace o výměně. tak a je z něho panter. téra

Žádné komentáře :