sobota 28. února 2015

saturday.

plánovala jsem spát vážně dlouho. sešlo z toho. měla bych černé svědomí kvůli psíkovi, kterého jsem nechtěla trápit, a tak jsem obešla celých pár bloků, aby se prošel. a pak se pustila do knížky milovala jsem tyrana. bylo to tak čtivé, že jsem to před chvílí ve vaně dočetla. člověk je po celou dobu čtení v takovém podivném napětí, protože tyhle kniha standardně docela dobře dopadnou, ale ten průběh je dost drastický. tady nebyl manžel tyran zase takový fyzický trýznitel, ale psychický, protože byl psychicky nemocný. a nemyslím si, že si spravím náladu knihou láska za ostnatým drátem od hany radulovićové. podle názvu je asi jasné, kde a kdy se děj odehrává. // odpoledne jsem vyrazila s mamuš a pejsky na pár hodin ven a na kafe a ve finále jsme prošly i část našeho města, kterou téměř neznám a moc se mi líbila. měla bych své psí procházky mířit tím směrem častěji. téra

Žádné komentáře :