sobota 28. března 2015

no limits.

ebay.com
mám pocit, že tenhle pony clutch dost potřebuji! tak jako dalších bambilion nesmyslných věcí, které mě mají jen tak těšit. tohle psaníčko na ebayi existuje ještě v lesklé stříbrné a růžové barvě. ale černý je skvělý. že? tak nepraktický a tak k ničemu, že si ho umím představit ke spoustě outfitům či příležitostem. // sledovala jsem dnes asi po deseti letech miss a hrozně jsem to žrala. dvojice moderátorů bouček-mareš mě neuvěřitelně bavila. jsou ohromně vtipní, byť takovým blbým a jednoduchým způsobem. ale funguje to. holky, které se mi líbily, se umístily. takže brý. a fotbal byl takový nijaký. možná jsme se hodně namlsali podzimní krasojízdou bez ztráty bodu. nakonec alespoň remíza. infarktová situace. dřív jsem sedávala u sportovních přenosů hrozně často. teď jsem nepozorným divákem. jak pravil výstižně můj taťka terka si luští křížovku, moc nevnímá, pak jde na cigárko a pak během minuty se dostane do fandícího tranzu. jo, takhle já funguju. haha. // odnesla jsem ikea tašku vyřazených věcí. mému šatníku se značně ulevilo. něco si ponechá sis. něco jde na ten votočvohoz po velikonocích. // nechala jsem se tuhle inspirovat alicí, která psala o nové kérce. před pár lety jsem si nechala udělat své čtvrté, zároveň největší, tetování a rozhodla se, že další zatím nepotřebuji a nechci. nicméně mi poslední měsíce zrál v hlavě nápad a jasná idea toho, co na sobě dál chci. do toho alice napsala post o tetování. a dva dny na to zveřejnil kluk, který mě naposledy tetoval, že se vrací po kanadské zkušenosti zpět do vlasti a přijímá od května objednávky. a tak jsme se hned domluvili. moje levá ruka tak bude pěkná omalovánka. nicméně se na to převelice těším. téra

Žádné komentáře :