pátek 13. března 2015

off to weekend.

tuhle nedávno doběhly naše biatlonistky první. komentátor to glosoval tím, že v letošní sezoně naše holky ještě nebyly mimo stupně vítězů a že je to parádní předzvěst pro světový šampionát. pak se na chvíli odmlčel a pravil nebo taky ne. abychom si to štěstí nevystříleli a na šampionát by už nezbylo. jako by to předpověděl. landová a vítková nezastřílely, puskarčíková neběžela bůhvíjak a soukalová sama na to nestačila. // pro mě ještě větším zklamáním byl středeční zápas chelsea s psg. chels po nijak odehraném zápasu pouze remizovala a do dalšího kola ligy mistrů postupuje paris saint-german. nebývám spravedlivá, co se týká hodnocení mého srdcového klubu, ale vítězství psg bylo fakt zasloužené. a to jim v prvním poločase tragický rozhodčí vyloučil zlatana ibrahimoviče a pařížané hráli oslabeni o jednoho hráče. navíc asi toho top. dál budu v lize mistrů fandit právě psg, protože tam hraje můj oblíbený david luiz (ty jeho vlasy!!!). 

čeká mě takový lazy víkend. s knihami, novým reflexem, pár dílů criminal minds. v neděli bazar. &&& včera jsem jela do lidlu, mají tam teď různé druhy tofu za skvělé ceny, tak jsem se předzásobila. a rovnou jsem i vymetla kosmetický koutek. tedy pouze svojí přítomností. nevím, jak je to jinde, ale u nás mají jen tři odstíny rtěnek a tři odstíny lip butter. z toho ten jeden, šťavnatý malinový, mám doma. a dva zbylé se mi nelíbí. a z třech odstínů rtěnek se mi líbí jeden jediný, a ten už mám doma na rtěnkách jiných značek dvakrát. laky na nehty jsou prý držáci, ale zase mě nebaví ty jejich odstíny. tak jsem si koupila pouze v akci tělový peeling s mandlovým aroma, který mi připomíná ten od značky balea, který byl částí déemkového sortimentu před pár lety. po vydrbání jsem měla pocit, že jsem se jako had svlékla ze staré kůže, byla jsem příjemně mastná a voňavá. a to jsem i po tomhle. téra

Žádné komentáře :