středa 11. března 2015

rychle tam.

mám takový ten styl anglické poštovní schránky. pošta mi propadává dveřmi do bytu. a tak jsem teď sběratelkou letáků. miluju ty na akce v drogeriích. a tak jsem dnes vylovila ráno ten rosmení a při snídani jsem juchala nadšením. od pondělí bude min. 40% sleva na celý sortiment nivea. minulý týden jsem si koupila časopis marianne, kde byla jako dárek micelární voda eucerin a taky několik vzorečků krémů. no a jeden na oční okolí a kruhy pod očima byl právě od značky nivea. a byl boží prostě! kruhy pod očima mi utekly neskutečnou rychlostí. // nejsem příznivec nakupování věcí do zásob. tzv. syslení. používám už cca dva měsíce make-up od rimmelu match perfection. má skvělou texturu, konzistenci a ta nejsvětlejší barva mojí bledé pleti krásně padne. a rossmann ho teď bude mít v akci za skvělých stočtyřicetdevět káčé. takže si ho tentokráte koupím. tenhle stávající mi stejně do měsíce dojde. dermacol bude mít slevu na všemi vychvalovaný korektor. ten nejsvětlejší stejně v drogérkách nemají, takže mě to nemusí zajímat. ale co mi nedá spát je lipcolor butter od astoru, který bude ve slevě, rtěnky lip seduction od dermacolu, nebo vypadají hezky i ty od gabrielly salvete al bacio. v pondělí budu zkrátka v rossmannu nastoupená. // včera mi jedne klientka řekla, že můj účes je tak milý, že by mi jen nasadila klobouček a zarámovala bych si mě a pověsila na zeď. haha. motám si takový drdol áka božena němcová, z boku hlavy. baví mě to, je to jednoduché, stačí přidržet spinátky, přelakovat a tradá. a červené rty. za poslední dva týdny jsem se v téhle kombinaci setkala s obrovskou spoustou lichotek. a samotné je mi tak dobře. // khaled hosseini původně z afghanistánu, dnes lékař v kalifornii, napsal knihu lovec draků a já ji zrovna čtu a moc se mi líbí. // a teď hurá chelsea s psg. téra

Žádné komentáře :