pondělí 9. března 2015

a steady rain

kalendarakci.atlasceska.cz
skvělý březnový víkend měl dokonalý finiš! v obálce jsem měla ještě od vánoc lístek na divadelní představení deštivé dny s richardem krajčem a davidem švehlíkem. chodím do divadla docela často a moc ráda. viděla jsem spoustu zajímavých kusů. ale včerejší představení předčilo nejspíš úplně všechno! na davida švehlíka se neuvěřitelně dobře dívá. ale to, co předvedl richard krajčo, k tomu se nedá asi vůbec nic říct. napětím a emocemi proťaté představení, polohy, které krajčo neustále měnil. v jednu chvíli řval, aby za pár vteřin zjihnul, chvíli se dávil, téměř zvracel, sliny mu padaly od úst, byl celý rudý, aby jak mávnutím kouzelného proutku zahrál opět sebejistého dennyho, kterému se však za několik minut zase rozklepou ruce a vy máte pocit, že byste měli vyskočit a poskytnout mu první pomoc. nikdy jsem nic tak emotivního na divadle nezažila. a v závěru mi tekly slzy. jediné, co mi malinko kazilo to všechno kolem, byli někteří diváci. smích tam, kde být neměl a nehodil se. a i nejapné komentáře. myslím si, že standing ovation si krajčo-švehlík po právu zasloužili. moc jsem se bála, že k tomu nedojde. ale naštěstí jsem nebyla jediná, komu hra připadala úchvatná. krajčo za roli dennyho získal cenu thálie. // pokud máte možnost navštívit divadlo ungelt či je zastihnout někde na zájezdu, směle doporučuji. v únoru jsem byla na jejich kusu - pan halpern a pan johnson, což mi přišlo taktéž znamenité. takže divadlo ungelt u mě dost vede. a umělecký ředitel divadla milan hein píše na stránkách divadla zajímavý glosář.

teď trošku méně poeticky. co by ne. // víkend ve znamení návštěvy. psí smečka. nový krásný kafíčkový hrnek. a velké poznání! micelární voda eucerin je lepší než ta od biodermy. a levnější. a až dopotřebuji současnou eucerin i biodermu, už jinou než tu od eucerinu nechci! na první dobrou odlíčí linky, vytáhne z obličeje veškerou špínu a to mě baví. konec kosmetického hlášení. syn správce sirotčince je teď to, co právě čtu. získalo to v roce 2013 pulitzerovu cenu. jsem zvědavá. severní korea je země, která ve mně bude vzbuzovat pořád spoustu otázek a touhu poznat ji - skrze literaturu, fotoaparát a kameru. nikdy ne jako výletník. téra

Žádné komentáře :