úterý 3. března 2015

soy morena.

člověk míní, ... nakonec jsem včera knihu fucking, loving ireland dočetla a moc se mi to líbilo. taková chytlavá oddechovka. zavzpomínala jsem si na trošku toho irska z doby před téměř šesti lety. byla to skvělá štace, byť tenkrát mi to možná zase tak super nepřipadlo. ale s myslitelkami jsme si to zkrátka užily po svém. a nikdy na to léto nezapomenu! věřte, že by takovouhle restauraci/hospodu/kavárnu u nás v mžiku zavřela hygiena a to ubytování v patře by bylo nominováno na ubytování u olafa. ale hlavně že irové jsou hezcí kluci, chtějí se družit, mají zajímavý alkohol a nosí mokasíny. (jak do deníčku) // dnes jsem začala číst cesta k mým matkám od ženy píšící pod pseudonymem edith holá. hned v počátku je nastíněno téma, ale protože jsem přečetla zatím skutečně jen pár stránek, nebudu o tom předčasně psát vůbec nic// můj psí kámoš má jarní sestřih a já už na zimu zkrátka nehraju. ani ranní sníh na autě mě nemohl rozzlobit, věřila jsem v krásných sedm stupňů hned odpoledne! // tenhle týden mě čeká jedno divadlo. proměním další vánoční lístek za představení. taky jedna milá víkendová návštěva. hotové daňové přiznání a spousta těšení. téra

Žádné komentáře :