neděle 24. května 2015

pojď si koupit novej mejkap.

konečně zase najíždím na svůj standardní režim.... jakože se vzpamatovávám. ačkoli vlastně možná ne. za posledních deset dní mám naspáno pramálo. ani víkend mi nepomohl. nemohla jsem v noci spát a spala vždy jen chvíli. poté, co jsem začala zase jíst, jdu po bílkovinách. tempeh, tofu, vajíčka, grilované párky (ok, to není zrovna příkladné), mozzarella. zase jsem měla tendence je flákat a teď mám pocit, že bych nic jiného snad ani nemusela. // vypila jsem litry kávy a černého čaje, vykouřila během víkendu dvě krabičky cigaret, z čehož je mi dost smutno. začala číst zbabělce a obsluhoval jsem anglického krále. přečetla písně kosmické od nerudy a knížku od lenky lanczové, což je dost nestandardní kombinace. jsem si toho vědoma. // smutním nad odchodem petra čecha a didiera drogby z chelsea. před osmi lety, když jsem si nechávala tetovat klubový znak, jsem žila v naivní utkvělé představě, že klub v tom daném složení bude věčný. teď mi zbývá jen kotník pro pláč. // jsem taky upřímně zvědavá na výsledek polských prezidentských voleb. // a nejsem spokojená se stavem věci, který panuje. téra

Žádné komentáře :