středa 3. června 2015

veď mě dál.

červen a já nemám žádný záznam. nic podstatného. odešla jsem dnes o půl sedmé a přišla o půl desáté večer. spousta práce. a pak káva s mými seniorkami. bylo nás málo, ale o to výživnější to bylo. a jediná jsem nepila alkohol! a prý si mám koupit michaela korse. a to jsou slova! &&& v pondělí jsem koupila badboyovi tríčo. mně se líbí dost. jemu asi trošku méně. kdyžtak bude mé spací. // a včera jsem se tam vrátila pro svetřík se skvělým výstřihem. na zádech. a náušnice. protože jsem si už dlouho nekoupila nic třpytivého, visacího a kýčového. a protože to ke mně tak nějak patří. a dnes jsem to dorazila novou černou fixkou na oční linku. a mám zase klid. v obchodech stejně nikdy není to, co zrovna chci. je těžké nejít s proudem. lol. // čtu skvělou knihu ve jménu cti. ten příběh je děsivý, ale výpovědní hodnota je obrovská. vraždy ze cti jsou stále součástí světa, ve kterém žijeme. včera pak výživná diskuse s m. moji studentkou. a do tohodle světa mám přivést dítě? stojíme na pokraji světové války. a evropa bude nejsnazší cíl. velká koncentrace lidí na malém prostoru. neznabohů, které drásají islamisty. umíš si představit, že ti ho zabijou/odvedou/znásilní před očima...? a pak jsme obě seděly málem jako opařené. // takže dobrou noc. jdu se vyspat. zítra mě čeká divadelní představení. marylin. // a stejně je to nefér. už tam nepracuje. nejrychlejší číšník, který znal objednávky z paměti. teď si to tam zase píšou. téra

Žádné komentáře :