neděle 31. května 2015

full stories weekend.

nic kloudného jsem tenhle víkend neudělala. půjčila jsem si v knihovně dvě knížky s touhou je přečíst rychle. tak třeba. v pátek jsem dělala minitaxikáře taťkovi, dala si s ním na chalupě kávu, ponechala tam svého psího kámoše a fofrovala zpět do města. v šest s liškou další káva. toho dne už čtvrtá. sakra. a pak divadelní představení bez roucha aneb ještě jednou zezadu v podání divadla bez zábradlí. už po pěti minutách se mi chtělo zoufalstvím odejít. a dotrpěla jsem alespoň čas do přestávky. tak stupidní, zoufalé a uřvané divadelní představení jsem nikdy nezažila. spolu s námi odešla asi tak polovina sálu. je to pro ten divadelní spolek směrodatné nebo si prostě jen řeknou, že balíkům odkudsi se to nepozdávalo, ale frčíme dál? ještě jsme s liškou seděly v kavárně a v jedenáct se vypravily domů. 

ráno zařídit pár věcí, nakoupit alkohol jako dar, navíc jdeme dnes blahopřát davidovi, a tak jsem tvořila domácí lučinu, kokosové mléko, koupila tempeh, tofu a různé veganské pomazánečky. a ještě mi dorazí z chalupy svazek čerstvých bylinek. těším se, až to předáme. // včera po poledni jsme jeli s badboyem na chalupu na kávu s našima. kvitová akorát postoupila na french open mezi šestnáct nejlepších, tak jsme mohli jít ven do pergoly, kde ovšem byla nekvětnová zima. // a pak na oslavu několika narozenin badboyovy rodinné tlupy. nakonec se ze mě fakt stal taxíkář, ale v rámci mezí, samozřejmě. navíc jsem jedla grilované prasátko! ještě teď mi to není zcela jasné. ale bylo to tak dobré! a pak všichni pili a mně připadalo, že to sleduju z hrozně velké vzdálenosti. a že tam má každý nějaký problém nebo starost. a snaží se pomoct všem kolem jenom ne sobě. a všechno se potvrdilo. ve tři jsem šla spát. doma. a vstala jsem před chvílí. před druhou hodinou. // jdu prubnout nový avon lak na nehty v boží nude barvě a pak se nachystat na tenhle týden. čekají mě dva seniorské mejdany, to se mám. ale fakt! asi jedno divadelní představení. a v sobotu finále ligy mistrů. téra

Žádné komentáře :