pondělí 27. července 2015

24/7

24.7.// zubař. Měla jsem pocit, že mi můstek nedrží v ústech tak, jak má a bála se, kdy se mi oddělá, případně kdy ho spolknu. Tak teď už zase drží. Zubařské peripetie jsem si zažila loni a never more. // pak jsem porušila všechny předešlé dny bez kávy&cigaret, měla tři kafe a pár cigarety. Protože mi přijela dělat garde áňa. Ani mi nevadil fakt, že jsem neviděla fešáka johna rosse, jak opět klátí nějakou mršku a jak je prostě krasoň. Všechny milují badboye. Že jo. Ve skutečnosti je ten herec dost renesanční a slušný. Nuda. ### tour de france. Tak mě to letos nadchlo, že se budu těšit opět na příští rok. Těším se na zítřek a závěrečnou nedělní etapu. ### zítra dorazí návštěva z prahy. Kate&Chandler. Je stejně zajímavé, kam člověka život zavede. Pamatuju si čtrnáctiletou kate před spoustou let a její hlášku až budu velká, půjdu studovat do brna a vezmu si chandlera. Tomu se může člověk jen smát. A tak když vyrostla, šla studovat do brna a chandler je dnes už pár let její manžel. Žijou v Praze a zřejmě jim je blaze. A zítra je uvidím po dlouhé době. I tady je krásně názorně dokázáno, že stačí chtít. Tomu už ale stoprocentně nevěřím. I když to léta vycházelo. Chci baddrummera. Tak jo. Chci aweho. Tak jo. Chci badboye. Tak jo. // ale nejde to takhle donekonečna. Byť mi občas leží v hlavě otázky where are you? What are you doing? Do you wanna meet me, wherever? Tak dost. // zítra musím být fresh. téra

Žádné komentáře :