pátek 31. července 2015

29/7

29.7.// předevčírem mi psala zelenka, zda bych jí nedala nějaké tipy na literaturu. A během diskuse nad tím, zda haruki murakami jo nebo ne, jsme se dostaly i k tomu, že její top místa k návštěvě jsou gdaňsk, gdyně a varšava. Stejně jako moje. (já tam mám ještě sarajevo a záhřeb). A podzimem začínám polsko. // včera jsme s markét naplánovaly listopadové/prosincové drážďany. A dnes přijede míša a budeme plánovat londýn. Hezké věci se dějí. A ještě není ani zdaleka konec roku na to, aby sny a plány nemohly být naplněny. // dala jsem dohromady harmonogram cesty po praze. A navíc jsem mluvila s bodlinkou a dostala ještě lepší nabídku na ubytování, než jsme s liškou měly domluvenou. A tak bereme. ### včera kratší cyklovýlet, kdy dorazil neskutečný vítr a troška toho deště, ale jelo se mi hezky i tak. Dnes jsem šla běhat a bolelo to. Před dvěma lety jsem chodila několikrát týdně a zvykla jsem si, ale že by mi to činilo nějaké potěšení? // teď popolední sprcha, manikúra, káva, kniha a pracovní plány na září. téra

Žádné komentáře :