pátek 24. července 2015

Káva mluví vlastním jazykem.

22.7.// a jorubština je prý západonigerijské nářečí. Spencer Reid to pozná. // dnes mi sem docestovalo kolo. V neděli jsem si na dobrodružný cyklovýlet plný popadaných stromů a přírodních pramenů vypůjčila mamčino, ale teď už můžu jezdit, jak jen se mi zlíbí. Počasí je tak max. na vodu. Ale kola sleduju. Tour de France se chýlí ke svému konci. Dnes boží one-man-show toho německého lumberera. A jinak fandím Saganovi, to je jasný. &&& vytvořili jsme si tu takovou okružní knihovnu. Přivezla jsem na chalupu cca deset knih – vlastní či z knihovny. Další pak dovezli naši. A vždycky jen někdo zahlásí, co má, a my si to rozebereme. A tak jsem dnes po ránu přečetla hrozně milou knížečku muž, který sázel stromy. Věc, která unavenou mysl po ránu hodně povzbudí a potěší. Pak jsem šla plavat. A pak si dala pásmo seriálů dallas-gilmorky-vraždičky-přátelé-plnýdům-znovadallas-znovagilmorky. To je tak, když trávíte den sami tam, kde není řádné připojení a spřízněná duše poblíž (psi se dnes nepočítají, ok?). // dostala jsem dnes krásnou novou kabelku. #itmademyday // zrušili jsme ráno tenisovou hodinu, tak snad o víkendu. Poletovat po kurtu s raketou mě moc baví. Když jsem hrávala ve škole floorball, hodně mi vadilo, že si to někteří chtějí jen tak odehrát a mít klid. Chyběla mi to nadšení. U kolektivních sportů se musí člověk moc spoléhat na jiné. Na tenise mě baví to, že co si zkazím, to můžu vyčítat jen sama sobě. ### sehnala jsem pro sebe&lišku ubytování v praze na za dva týdny. Těšíme se. Téra 

Žádné komentáře :