úterý 22. září 2015

for example.

psi z rigy. finišuju. mám teď hodinku volnou, než jedu na zbytek dne dál, tak jdu do toho. // včera velké výročí. můj psí kámoš sdílí se mnou domácnost již celé čtyři roky. a je to nejlepší psí týpeček, jakého jsem si mohla přát. má už za sebou ta telecí léta, kdy si vylezl na můj pracovní stůl a pochutnal si na tisícovce, kdy mi zničil dvoje fungl nové slaměné žabky, týden starý telefon, kdy prokousal skrz naskrz linoleum v kuchyni, označkovával parkety a pojídal knihy. pořád vypadá tak trochu jako štěně, byť má skoro devět kilo, miluje lidi a ostatní zvířata, je to obrovský mazel a vtěrka. ani jsme to naše čtyřleté soužití nijak neoslavili. dostal svoji standardní večeři a šlo se spát. ||| vyděsil mě fakt, že páťáci neumí vyčasovat sloveso být. a že je stále spousta škol, kde se s angličtinou začíná skutečně až od 3. třídy. proč? dřív mě znepokojoval fakt, že začíná-li škola s angličtinou brzy nebo nabízí-li ji ve školní družině, odhání mi dětské klienty. ale poslední dobou zjišťuji, jak je příjemné učit paralelně s někým. byť musím říct, že jsem byla zaskočená z faktu, že se mi dítě představuje má nejm is failip. že někdo chlapečka filipa naučil ve škole vyslovovat jeho jméno úplně blbě. xxx ale taky nejsem neomylná. takže vlastně o nic nejde. lol. ||| teď ráno poprvé banka. moc se mi to líbilo. tak snad i jim. je to moje srdeční záležitost. byť už se tam se svými tetováními nehodím. a zítra se těším na nové! téra

Žádné komentáře :