neděle 8. listopadu 2015

ze vzory.

včera ráno za deštivého počasí na otočku do polska. měla jsem zálusk na některou z tvářenek od bourjois. minule jsem zaváhala, a to na ně měli akci - 37 zlotek. od té doby jsem věděla, že jednu z nich nutně potřebuju. co na tom, že tvářenku mám doma jednu už rok a půl a nepoužívám ji denně, ale tyhle od bourjois jsou tak ňuňu, že bych se do nich s radostí pustila. byla jsem přesvědčená, že na ně bude zase akce. a nebyla! plná palba 50 zlotek. a mně se za minitvářenku, která mi sice leží v hlavě už hrozně dlouho, přes tři stovky nedám. a tak jsem zklamaně odjela. 

včera jsem dočetla knihu dobrodruzi hlavního proudu od jiřího hájíčka. a opět skvělá záležitost. jen vlivem cestování jsem se s tím na můj vkus moc dlouho párala. zítra si jdu do knihovny pro nějakou dalšího jeho věc. 

chybí mi lingvistické fórky, kterými jsme se každý den rozsekávaly. || v primarku koukám na norský svetr a pravím tyhle ze vzory jsou super. háňa hýkne smích ze vzory? snad se vzory, ne? fakt ZE vzory? a kdykoliv si na to s míšou během zbylého času vzpomenou, zlomí se v pase. ano, žádný pes-ves, ale ze vzory. miluju chytré lidi. lol. || dopeču dýni a jde se ven se psí smečkou. téra

Žádné komentáře :