čtvrtek 17. prosince 2015

kdyby byl život jen o rtěnkách.

za pár minut se bude lámat den a přijde pátek. můj poslední pracovní den v tomto roce. už mám nachystaný outfit na zítřejší večírek. úplně v mém stylu. pouzdrovka, černý top. jen u bot trošku váhám. zda lodičky s otevřenou špičkou a velkou mašlí, které mě budou po pár hodinách tlačit, nebo moje oblíbené "sandálky" na klínku s páskem nad prsty a zapínám kolem kotníku. zítra to rozseknu. každopádně jsem zítra ráda za teplé počasí, protože odmítám nosit silonky do otevřených bot. pinup účes. a ještě vyberu náušnice. sic by asi byly nejlepší obyčejné perly do uší, ale já k tak jednoduchému oblečení potřebuji něco výrazného. protože ani rimmel ani dermacol nemají tu šestnáctihodinovou rtěnku v barvě, kterou bych si představovala, přemýšlím, že zkusím použít rtěnku, kterou mám v oblíbené barvě a přetřu to tím "voskem" z lips provocates. a červené nehty a čágo.|| dnes banko sešn. super prostě. úplně ty lidi ráda vidím. akorát klárka v té době rodila a dokud to šlo, informovala. pak už to asi nešlo. lol. v tombole jsem si vylosovala dokonalou handmade kabelušku. úplně se ke mně hodí. byť teda spíš někam na ven. || kniha č. 51 dnes dočtena. potřebuji pokořit loňské číslo 54. mám co dělat. || ráno vstávačka na lymfo. musím být krásná. a zdravá hlavně. asi jsem chtěla psát o něčem podstatnějším. kvůli tomu jsem blogger otevřela. ale je po půlnoci a mně to už moc nemyslí. || kdyby byl život jen o rtěnkách. muhaha. téra

Žádné komentáře :