úterý 22. prosince 2015

to chceš.

den se přehoupl. za chvíli zhasnu stromeček a půjdu zalehnout. dala jsem dnes poslední lymfomasáž tohoto roku. resp. tu opravdovou od odbornice. zbytek roku už můžu polehávat jen ve vlastním přístroji. nádherně jsem se u toho prospala a pak fofřila za míšou. dostala jsem krásný vintage obraz londýna. doma badboy zatím škrabal a sádroval chodbu. rozhodl se, že do vánoce musí být i tahle místnost echt. chyběl nám štuk, tak rychle pro něj. a pak jsem dokoupila poslední vánoční maličkosti, usadila se v obýváku, rozsvítila si stromeček a jala se balit. zabalila jsem dnes přes třicet dárků. čtyři jsem rovnou předala. večer jsme měly s liškou&markét&jiřinkou vánoční sezení. liščí ponožky potěšily. vůbec to nechápu, dostala jsem tak krásné dárky! panenku terku. takovou tu šitou, co každý chce! jen prý by byla v černém outfitu dost smutná, tak jsem dostala outfit "živějšího" rázu. další vintage londýn obraz. limitovanou sadu papírových kapesníků s londýnem. boží vintage plechovku plnou cukroví. svíčku. avon kosmetiku. krása nesmírná prostě! servis u dannyho trošku váznul. nejvtipnějším bodem bylo, když mi slečna servírka přinesla podnos s šálkem a konvičkou, a zjistila jsem, že v konvičce chybí i čaj, i voda. lol. || teď jsem dobalila zbytek dárků, naskládala je pod stromeček. zítra dopoledne badboy maluje. pak jedeme k jeho mum na ves na lososa. a odpoledne šlechtění chodby a přípravy na večer. přijde pár přátel a užijeme si společně vánoční atmosféru. a pak taková minidámská jízda kdysi sousedského rázu. a peču kubu. || poslední dobou jsem moc přemýšlela nad svým životem. jak ho vedu, co chci změnit. myslím, že konec roku je příhodným časem nad bilancí a změnami. a těším se na spoustu nového! téra

Žádné komentáře :