neděle 7. února 2016

rozmazává se mi řasenka, hodila by se pláštěnka.

facebook.com/mydlarstvibijouxwestie, instagram.com/bijouxwestie


dočítám anežku a místy je mi téměř do breku. || vyjeli jsme s badboyem do aloisova města. projíždím tím městem docela často, ale málokdy se zastavím. asi dvakrát či třikrát pizza s bárbí, a kdysi jsem tam jezdila k jedné bankéřské rodině na angličtinu. ale jinak člověk tak projede, mine jeho rodný domek a po pravé straně zůstává moc hezká kostelní věž, a je zase pryč. až na to vydlážděné náměstí, které vypadá jak nějaký velký plac v číně či rusku (přeháním. samozřejmě.). zaparkovali jsme a vydali se zadní uličkou ke kostelíku a hřbitovu, pak po schodech dolů k soše aloise a jeho domku. a pak takovou stezičkou kolem řeky k náměstí. krásná kavárna, na kterou jsem měla tip. výborná káva, které bylo zkrátka moc, domácí limonáda do džbánku, malý dortík. krásné ušáky na sezení, nebo je libo vysokou stoličku? některé stolky od šicích strojů. zkrátka útulný a krásný interiér. dogs friendly. příjemná obsluha. jako v pohádce prostě. miluju různé kavárny. || a teď večer s martinou. mojí nejlepší kamarádkou z dětství. spolu s důšou těmi nej stále jsou. povídaly jsme o filmech, o zařizování domácnosti. o mé cestě do varšavy a o tom, že bych měla přijet za ní do ingolstadtu, a vyrazíme z tama do mnichova a norimberku. || a další milá část dne. teď večer. moje sis&tony byli v kině na filmu dánská dívka a teď se zastavili tady u nás na kávu, sis mi přivezla řasenku, kterou pro mě vyrobila! a zítra, zítra už budu moci začít používat černé mýdlo, protože už bude mít správné ph. btw moje nejmilejší rtěnky jsou ty švestkové. lol. téra

Žádné komentáře :