pátek 5. února 2016

who killed mr. franklin?

přede mnou příjemně volný týden. tedy ne volný, ale mnohem volnější. odučím 2/3 svého obvyklého kolotoče. a navíc pondělí a čtvrtek téměř volné. hohóóó. || nic jsem tenhle týden neviděla  a ani příliš nečetla. jen se na tu hromadu knížek dívala. brooklyn je totiž hezčí jakožto film než jakožto kniha. kniha se hrozně vleče. už bych popostrčila zaoceánskou loď, aby se ukotvila v newyorském přístavu a to děvče konečně začalo žít. do vany jsem si dnes vzala anežku od viktorie hanišové. tuším, že to bude velmi povedené čtivo. || ve středu jsem se konečně viděla po měsíci s liškou. daly jsme si báječnou kávu, zázvorový čaj, raw dezertík. mile poklábosily. a pokojně se rozešly do svých domovů. to je jak po demonstraci. lol. 

včera jsem si vyšlápla do divadla. 39 stupňů. dejvické divadlo. jakože horor. ale zároveň úžasná psina. a naše lóže bylo báječné. a šla bych na to klidně znovu. a už v životě nepoužiju jůůůů, jinak mě za to trestejte a bijte! pak ještě podivadelní čaj. dorazila jsem domů. žádné přípravy na páteční den. takže jsem se téměř do půlnoci chystala, pak si umyla vlasy, padla za vlast a po páté vstávala. ale uteklo to rychlostí blesku. s psím kámošem jsem si dali prochajdu, a pak jsem si z aliexpressu objednala rtěnku - kočku. zrovna v minulém čísle ona dnes byly nějaké recenze na asijskou kosmetiku. ale tahle kočičí kolekce tam byla dobře hodnocena. a měli na ni ještě slevu. a je to taková fakt purple barva. proč ne. a pak jsem tak koukla na ebay. a objednala sobě i bárbí k narozkám, které má příští měsíc tekutou rtěnku od nyx. hrozně se těším, až ji otestuju. lou o téhle značce tak hezky mluví.|| v podvečer přišla právě bárbí. hrozně jsme se nachechtaly, zase jsme měly ten svůj svět. nejvíc jsme se odpravily na husích brkách. dostala jsem totiž od taťky před nějakou dobou dvě pera. od watermana a od parkera. v týdnu jsem si konečně řekla, že bych mohla mít důstojné psací potřeby, když je používám denně, a ve středu jsem si koupila inkoust do parkera. waterman potřeboval speciální bombičky, tak mi je objednaly a dnes dorazily. bárbí si ovšem představovala, že si pořídím kalamář a husí brk. což mě navrátilo myšlenkami do mládí, kdy mi děda seřízl jakýsi brk a dal do něho "tuhu" z propisky. na psaní kroniky v bunkru dobrý. || dnes mi byl také dovezen inhalátor. protože moje hlasivky nejsou stále cajk. a myslím, že během víkendu documlám lišejník a nic moc se nezmění. takže už sahám po inhalacích. nemocenské okénko musí být. mám věk. téra

Žádné komentáře :