pátek 1. dubna 2016

to není apríl.

... tak si začínám plnit přání ze svého wishlistu. meet matte hughes lesko-rtěnka už putuje ke mně! zkouším ten od nyxu, ale nejlepší je stejně ten od alverde, který jsem si koupila dva týdny zpátky. má skvělou barvu, pigmentaci, konzistenci i výdrž. || pár dní jsem si už myslela na jedny perka. semišové botky samochodky s třásněmi od kotníku ke kotníku. bála jsem se, že mě zradí můj lymfedem a nebudou mi přes nárt, což se mi často stává. a tak jsem si je ani pro jistotu nešla zkusit a jen jsem na ně myslela. cíl na jaro ovšem byl nějaké takové botičky a ještě jedny sneakers, lákají mě superstar od adidasu. měla jsem je už dvakrát. jedny dokonce mám ještě na chalupě. už devět let. sic je fakt tahám už jen na zahradu nebo někam na ven, ne na parádu, ale stále drží a jsou funkční. takže dobře investované peníze. říkám včera badboyovi, že přemýšlím o několika párech bot. čekala jsem nějakou reakci jako jestli jsem se nezbláznila nebo tak. jeho reakce ovšem byla takováto to víš že jo, to je jasný, že si ještě nějaké koupíš. přeci nebudeš teď pořád nosit new balance, to bys je za chvíli oddělala. a víš, jak moc sis je přála? takže jsem dostala svolení. haha. || včera jsem byla posedět s markét a bylo to moc príma. ještě jsme pak seděly u ní doma a do postele jsem šla o půlnoci. nevadilo mi to, páč mě dnes čekaly jen dva kurzy. a mohla jsem se na to pořádně vyspat. těšila jsem se na volné odpoledne s tím, že jako to bude páreksalám. já doma s knihami. nicméně jsem po velmi výživném kurzu (bez ironie!), kde jsem se dozvěděla nové info o formuli 1, kterou už cca osm let nesleduju. a co se toho změnilo!, zamířila k mojí sis, dala si čaj, do toho dorazil badboy a pak tony. a já jela domů, protože nejsem holka hodící se na stavbu. nákup. teď jsem si napustila vanu, zalézám do ní a společnost mi bude dělat anna bolavá a její do tmy. těším se na to. moc. a večer pak bár. a zítra údolí babiččino. téra

1 komentář :

Aranel řekl(a)...

Bolavá je super. Těším se na Tvou recenzi. :-)