pondělí 13. června 2016

no a co má bejt.

čekám, až mi zaschne mask of magnaminty a vystydne mi trošku čaj. zjistila jsem, že se nesmím před spaním koukat na letecké katastrofy. v té poslední, při které jsem ve čtvrtek zabrala, letadlo hořelo. ve snu nám pak hořela celá chalupa a vedlejší knihkupectví, které vedle samozřejmě vůbec není. měly v něm zrovna autogramiádu holky z a cup of style. lol. || už páteční ráno bylo takové dost špatné. v noci jsem sebou mlela a ráno jsem cítila, jak se mi vůbec nechce vstát, fungovat, prostě nic... badboy byl po noční a potřeboval dodělat nějakou maličkost na jednom autě, pak mně vyměnit olej a pak cosi ještě na jednom autě. prý to všechno stihne do devíti, pojede se mnou domů a zbytek dne prospí. nějak mu to nevyšlo, tak jak chtěl, takže z toho by nervní, a já už byla tak načatá, že mě tohle ještě zdrblo. jsme si ty stresy předaly. odpoledne jsem kávovala s míšou, ale cítila jsem, jak mi ta konverzace vůbec nejde. a po příchodu domů jsem úplně vytuhla. ráno brzká vstávačka, venku nevlídno, já stále bez nálady. měla jsem pocit, že jsme pořád v nějakém skluzu, a to jsem vstávala před sedmou. v devět jsem vyložila badboye na místě činu. na firemní akci. a jela na chalupu. moc jsem se těšila, že se v ratibořicích uvidím s p. a její crew, ale můj splín z ničeho přetrvával a mně představa, že jdu mezi lidi úplně skličovala. zůstala jsem sama se psím duem na chalupě, střídavě spala, zírala na filmy a četla. badboy mě lanařil, ať se přijedu podívat na firemní akci, ale nepřemluvil mě. a tak mi v misce přivezl šopský salát.|| sledovala jsem film warrior se skvostným tomem hardym. zmiňovala jsem ho v předchozím postu. druhý den ráno jsem na něj koukala znovu. mma není sport pro žádný čajíčky. th prý musel přibrat třináct kilo svalové hmoty a vypracovat trapézové svaly. a když jde nasupeně ke kleci navlečený v mikině s kapucí, je prostě nejvíc smart. a ty jeho zuby. žádné hollywoodsky rovné. některé nedokonalosti jsou tak hot! || večer jsme jeli na návštěvu k bb-ovu taťkovi. bylo to nakonec fajn, byť se mi vůbec nechtělo. || ráno to druhé kolo válečníka, pak lepší pozdě nežli později, ten film mám moc ráda. večer jsem pak doma hledala další filmy s tomem hardym. asi jsem s ním kromě dítě číslo 44 nic neviděla. ty filmy, které by mě zajímaly, jsou nestáhnutelné, a tak jsem si stáhla ať to stojí, co to stojí! komedie. a naprostá píčovina. jinak to nemůžu nazvat. film mimo můj záběr. ale mám v merku oskarový revenant. || dnes jsem si napůjčila milou zásobičku knih v knihovně. potkala po letech moji kamarádku míšu z dětství. zjistila jsem, že má půlročního chlapečka, a dohodly jsme se, že se musíme bezpodmínečně brzy vidět. a pak jsem se neudržela a koupila jsem si tu paletku rose od gabriella salvette. napoprvé mě nezaujala, ale dnes jsem ji swatchovala, a hlavně byla v parádní akci. tak je moje. zítra ji hned otestuju. || se španěly jsme dnes prohráli. oprava nás čeká v pátek s chorvaty. těším se. téra

Žádné komentáře :