pondělí 11. července 2016

tak prej portugalsko.

10.7. || už téměř týden žijeme na chalupě. Ve středu se stěhujeme domů, abychom naplánovali přesný itinerář našeho dovolenkového cestování, sbalili si věci a v pátek v podvečer se vydali na cestu. Nesehnala jsem průvodce Záhřebem ani Lublaní, něco si vytisknu z internetu. Sice se na pláž těším, musím si ještě koupit rohož, ale stále více mě láká si jen tak cestovat. Posouvat se. A stále ještě nevíme, jakýže to tenisový zápas v Umagu uvidíme. Beru si i kupu knih, byť si myslím, že toho zase tolik nepřečtu. || V pátek jsem měla veselou angličtinu u dannyho a nějak se mi ani nechtělo zpátky na chalupu, tak jsem se ještě zastavila doma, zalila květiny, vyvětrala, naaranžovala si svícen na stolek, a pak teprve vyrazila. Badboy měl dvě dvanáctky noční a mě právě čekala druhá samotinká noc na chalupě se psí smečkou. V sobotu časně ráno jsem ho jela vyzvednout z práce, pak jsem si dala znovu budík, a o dvě hodiny později sjela na trhy koupit frgál a chléb. A zase rychle zpátky, předat auto badboyovi, který potřeboval na chvíli odfičet, a já očekávala návštěvu z města perníku. Usmažila jsem k obědu bramboráky, dali jsme si kávu, poseděli, popovídali, kluci si zahráli fotbal, já jedním okem sledovala opět tour de france, která mě moc baví. Contador odstoupil, Kreuziger se definitivně stává jedničkou stáje saxo tinkoff. Spolu s touhle stájí fandím ještě stáji movistar. || včera večer jsem odvezla badboye na tropickou na koncerty a já se rozjela za macem, že dáme nějaký bar. Probrali jsme kupu věcí, takový ten mužský pohled na věc je občas potřeba. Dozvěděli jsme se, že ta největší kuřácká žumpa v našem městě se od příštího týden stane nekuřáckou, což je paráda, v zimě tam zkrátka téměř nechodím. A pak jsem jela za badboyem. Asi jsem byla za největšího exota, protože mě prostě kabát revival, ani originál kabát, ani nic podobného kabátu nic neříká. Spíš mi přechází zrak i sluch. Tak jsem se tam usadila před jeden stánek na lavičku a přečetla jsem půlku deset malých černoušků od agathy christie. Došla si pro malinovku s brčkem, zívla si, dávala si pozor na panty v puse, mrzla jsem, a kapela stále přidávala a přidávala. Doufala jsem, že už repertoár kapely kabát nemůže být tak široký, ale pak jsem si vzpomněla, že je znám určitě už od prenatálního věku, a tak jsem necítila ani záchvěv pozitivismu. Ale nakonec to mělo konce. Odpadli jsme doma. Vstávačka brzy ráno, protože naše psí dáma mi dávala ostentativně najevo, že chce jít ven. Tak jsem ji vypustila a mezitím si pustila v televizi pokerový turnaj. Každý sport většinou záhy pochopím, nějak si osvojím pravidla. Ale ani hodina sledování pokeru mi nevnesla do pravidel jasno. Zcela nesourodé karty, nějaké žetony a najednou je člověk o x stovek tisíc bohatší. Pane jo. Musím tomu přijít na kloub. || dnes opět tour de france, rybízovo-banánový shake, hodně studená voda s citronem a ledem, bazén, ze kterého jsem s jekotem vyběhla, jak moc byla voda studená. Večer pak finále eura. Štve mě na tom fakt, že budu fandit Francii ne proto, že by byli mými favority, ale protože nefandím Portugalcům. || nejlepší rtěnka na světě je aktuálně ta od značky kiko milano. Adoptovala jsem si ji od slečny z instagramu a nenosím teď nic jiného. Skvěle se nanáší i bez konturky, aniž bych vypadala jako klaun, má nádhernou texturu, parádní konzistenci, a slušnou výdrž. A je tmavá přesně tak, jak to mám ráda. Co víc si přát? téra

update: normálně mé srdce nakonec bilo nadšením, když se francouzům nepodařilo vstřelit branku. po zranění ronalda a tentokráte jeho skutečných slzách mi začalo být portugalců líto. asi si moje fotbalové já vzpomnělo na léta minulá, kdy spolu s nizozemci patřili portugalci vždy k mým favoritům. a v časech vítora báji a luise figa jsem byla jejich velkou fanynkou. sic si nemyslím, že by měl šampionáty vyhrávat tým, který moc nevyhrává, jen kope penalty lépe než soupeř, ale tak to je. a tak portugalcům titul nakonec přeju.

Žádné komentáře :