pátek 9. září 2016

setkání jiných druhů.

pátek. první pátek mého pracovního maratonu. a byl milý. protože k obědu byl tempeh. a pak jsem se sešla s nejroztomilejší sestřeničkou, vypily jsme nějakou tu kávu, daly si procházku podél řeky, prohlédly fotky z její cesty do holandska, povídaly si o harry potterovi. takové príma milé odpoledne. chtěla jsem ji odvézt domů, ale sousedka mě varovala, že to nejde, že je naše město totálně ucpané. tak jsem se tak uculovala. ujely jsme sto metrů a dál to nešlo. takže moje milá zlatá musela domů po svých a já se otáčela v jednosměrce a porušila další zákaz vjezdu, abych se vůbec mohla vrátit domů. pak volal ad, že to nestihne a že se bar nekoná, takže jsem se decánko naštvala a rozhodla se nesedět doma. abych se dostala na chalupu, musela jsem u nás městem úplně na jinou stranu směrem hranice a velkou oklikou zpět. kamiony i osobáky byly naskládány v obou pruzích až daleko za naše město. totální kolaps. || probraly jsme s mamuš genealogii naší rodiny. a rozhodla jsem se trošku zapátrat. || badboy si plní svůj sen. maximálně ho v tom podporuju, protože o tom mluví, co ho zná a těší se, až bude moct změnit profesi. a teď je k tomu minikrůček. proto mě mrzí to, že naší mamuš ani tohle nebude nikdy dobré. a že všechny jeho kroky zpochybňuje. mě to šíleně mrzí za něho, protože vidím, jak v té bídě, kdy je jeho mum vážně nemocná, a on by jí rád splnil všechno možné, kdy chce dělat radost mně, je v jedné práci, v druhé práci, nebo právě v autoškole na kamion, prostě šlape jako hodinky, málo spí a obdivuju ho, že vůbec funguje. přemýšlela jsem, v čem je třeba jiný přítel mojí sis, který je badboyův kamarád. asi má lepší mozkovou kapacitu, ale svým způsobem je to tlučhuba. což nemyslím úplně pejorativně, protože ho mám ráda, ale nevidím tam zásadní rozdíl. až na to, že neřeší dluhy z minulosti. ale badboyovi v jeho plánech fandím. spadlo mu to teď aktuálně všechno dost nečekaně do klína, ale myslím si, že za ty roky, kdy dojížděl na svoji minulost, se konečně blýská na fajn časy a on si tu radost zaslouží. || včera nejlepší papučový mejdan s bárbí. miluju tu holku. a zítra uvidím, zda se za tou kultůrou vydám. shodou okolností se mi tam zase tak moc nechce. nejsem ready na některá setkání. téra

Žádné komentáře :