sobota 5. listopadu 2016

bez toho polska nemůžu být.

včera jsem to všechno spravedlivě rozdělila. šest hodin výuky a šest hodin s liškou. ve tři odpoledne jsem za sebou měla príma kurzy, docabrtala jsem se k nám do města, kde jsem opět vykydla v koloně. a ve čtyři jsem měla u dannyho sraz s liškou. káva. po dvou dnech cigareta. kulajda. měli v ní výborné houby, ale chuťově jsem mistr světa amoleta ve vaření kulajdy já. jako fakt. trošku přidrzlá obsluha. ale chápu, sama jsem občas prostořeká až běda. u mě doma jsme si s liškou uvařily zázvorový čaj, děvče moje chtělo vidět všechny the balm produkty. vybrala jsem si v katalogu avonu set parfému a tělového mléka my little red dress. a vydaly jsme se do baru, kde už nás čekala sis&tony. časem dorazil i david&badboy, takže jsme byli komplet. || dnes místo relax dnu budu relaxovat jinak. koupila jsem si tabulovou barvu a budu krášlit dveře. a protože mi chybí polsko, tak jsme se tam dnes s badboyem rozjeli. koupili si makrelu, tatarák a já v rossmanu tvářenku od značky wibo, kterou mám moc ráda. minulý týden ve varšavě jsem zašla to tk maxx, kde měli výrazně zlevněnou třeba nars či mufe kosmetiku. měla jsem chuť si udělat radost, ale nebylo příliš mnoho testerů, a tak měly některé ženy tendence zkoušet na kousku určenému k prodeji. a když už mám dát čtyři kila za stín, tak bych prosila alespoň takový, který vypadá jako nový. takže tk maxx mě celkem zklamal. hrabárna, které nekonkuruje ani primark. dle mého úsudku. || dnes jsme s badboyem neodolali vánočním ponožkám a koupili jsme si - já v červeném provedení, on v zeleném. vůbec jsem teď taková rozhazovačná, ale v dobrém, koupila jsem předevčírem přes internet nálož vánočních dárků, a to mě těší víc než cokoliv jiného. to jsou dobře investované peníze. řekněme. || no nic. jdu si vyluxovat, vytřít, smirkem malinko zdrsnit dveře a pustím se do natírání. a pak vana a rosemary má děťátko, nějak se s tím crcám. jako poslední dobou se vším. téra

Žádné komentáře :