neděle 1. ledna 2017

počítej na pivkulačce.

když se člověku nikam nechce, obvykle to nakonec bývá hrozně fajn. a tak to bylo i v případě tohoto silvestra. zkrátka se mi nechtělo. odkládala jsem odjezd, co to je šlo. a pak mě vyzvedli l&d a už jsem jela. inverze od nás až do hor. a pak jsme najednou vyjeli na kopec a všude svítilo slunko a třpytil se prašan. pohádka. a když jsme se dostali na chalupu, přivítali se se všemi, co známe, a seznámili se s těmi, co neznáme, věděla jsem, že to bude super. silvestrovská procházka se zastávkou v horské restauraci nad kávou a česnečkou. a cesta zpět do chalupy. místo jahod jsme do šampaňského měli cherry rajčátka. zapaccu alternoval jindřichohradecký rum, kterému přepsali cedulku a zcela amatérsky dodali zapaka. cca od půl druhé do čtyř jsme si vyprávěli o nadpřirozených bytostech, takže to chvílema vypadalo, že se s monikou nacpeme do jedné postele. ale když jsme ve čtyři všichni definitivně padli, nebyl čas na strach. ráno jsem se tak moc chtěla telepaticky přesunout do své postele, že badboy zavelel, pobalil, a já ve spacím úboru odjela domů, kde jsem proběhla vanou a skončila opět v posteli. před chvílí jsem si vyzvedla psího kámoše od mých rodičů, vynecháváme ohňostroj, jdu se prospat. zítra už mám dva kurzy. tak a je to. téra

Žádné komentáře :