neděle 20. srpna 2017

na chalupě bez notebooku. připojení jen přes mobil. slabé. když jsem chtěla dělat něco na internetovém bankovnictví, musela jsem si jít lehnout do postele, tam byl jakž takž signál. a stejně si ani tady doma nepopíšu. asi mi odešel větráček u ntb, přehřeje se a vypíná se. budu to muset nějak pořešit. takže nestahuju a ani nesleduju. kultůrně zaostávám.  |||| ha, střih několika hodin. volám sestřinému toníkovi, kdyby měl někdy v následujících týdnech volno, zda by na můj ntb nekoukl. prý tak ho vem a přijeď. baterka v kýblu. že už funguju jen na kabelu, na baterku není spoleh, to je stará známá věc. ale ona byla příčinou toho, že se mj ntb neustále vypínal. mám vyčištěný i větráček od mých svačin u ntb a zase si frčím. moje třinácti palcová toshiba má už přes sedm let, uvidíme, jak dlouho mi mé svačiny bude ještě promíjet. || čím dál víc už nosím v hlavě podobu následujícího školního roku, který ovšem bude v té standardní podobě pouhé tři měsíce, pak mě čeká dvouměsíční pauza, a pak jen pár kurzů týdně. teď budu už asi víceméně dva poslední prázdninové týdny doma, zase se mi začíná rozjíždět výuka, chodím na lymfomasáže, chci si udělat osnovy kurzů na další tři měsíce, abych to měla bez příprav a bez starostí. hrozně bych si přála natrefit na nějakou učebnici, kterou bych s radostí prozkoumávala a splnila by všechno, co si od ní přeju. léta učím podle new english file všech levelů, mám doma i headway několik vydání včetně pracovních listů, ale používám je doplňkově, stejně tak murphyho. miluju obchodní angličtinu a k ní market leader a business result, hodně se snažím inspirovat na internetu, ale ráda bych zase okusila něco nového. také mě čeká nákup čtvrtek a fixek, protože budu renovovat dětské kartičky a kupu materiálů právě na dětské angličtiny. 

poslední týdny byly tak milé. minulý pátek měla na víkend na chaloupku dorazit sestřenice s rodinou. v neděli jsme usoudili, že může synoveček oželet příměstský tábor, který má sice zaplacený, ale vůbec na něj nechce, a zůstali do středy. nakonec se to však změnilo a odjížděli až ve čtvrtek. takže báječný skorotýden. v sobotu jsme s badboyem, sis, sestřenčiným přítelem a jejich starším synkem vyrazili na houby. docela odvaha. protože náš okres byl vcelku zdecimován orkánem z předchozí noci. a přejeli jsme do trutnovského okresu, kde máme jedno houbařské místo a navíc tam nebyl zákaz vstupu do lesa. a našli jsme. pochutnávali jsme si pak doma na výborné houbové polévce, zbytek jsme sušili. v neděli jel badboy s ríšou na houby znovu. jinam. našli, ale méně. a ve středu jsem jela s ríšou a ondrou opět do trutnovského okresu, ale tentokráte byl les velmi suchý, takže tři houby a konec šmitec. moji padres byli na týden v barceloně. taťka dostal jako překvápko od mamky vstupenku na zápas barcelony s realem madrid. myslím, že celý týden měli bájo, ovšem ten závěr! v době teroristického atentátu byli jen kousek od místa činu, a tak mi z toho bylo všelijak. ale druhý den odletěli v pořádku domů. včera jsme se potkali u bramboračky na chalupě, my se pak s badboyem po devíti dnech sbalili a vrátili se domů. || večer jsem se viděla s apčou, kamarádkou z dětství. bylo to skvělý. víc takových setkání. ke konci se připojil i badboy. a dnes jsme si vyrazili s mým milým do polska do japonské zahrady, která je kousek od hranice. měla jsem ji už dlouuuhooo v merku, a teď na ni konečně došlo. líbilo se mi to nesmírně! 

ukazovala jsem dnes badboyovi mozaiku, kterou si nad kuchyňskou linku vymyslela skvělá lucie z blogu zase ta lucie, kam chodím pro kupu inspirace. nemám za kuchyňskou linkou žádné obklady, a tohle by se mi líbilo na místo za sporákem. a vypadá to, že budeme mít ve větší části chodby podlahu z osb desek. prostě nás čekají změny. || einstein&einstein a vana. téra

Žádné komentáře :