pátek 29. prosince 2017

od té doby, co jsem z porodnice doma, jsem dnes zapnula notebook teprve podruhé. badboy mi jako porodné koupil nový telefon a já si s ním vystačím. ale odepisovat na maily či psát posty na blog, na to to není. pokud tedy nemáte svatou trpělivost a chuť strávit den psaním krátkého postu. a to já vážně nemám. občas při kojení koukám na nějaké youtube videa, což telefon nádherně zvládá, některé blogy pročítám přes telefon, a o instagramu a facebooku ani nemluvím. vítejte v 21. století. ty internety, to je teda mor, panečku. || máme za sebou čtyři společné noci doma. a kromě té první, kdy jsme se sžívali, byly všechny ostatní bezproblémové. luka je príma kluk, budí se dvakrát za noc. dnes to dotáhl k dokonalosti, když se vzbudil nejdříve o půlnoci, a pak o půl páté ráno. a nakonec jsem ho o půl desáté dopoledne budila na krmení a přebalování. do toho dorazila indiánka a on mi znovu usnul v náručí. prospal celou její návštěvu, takže jsme mohly vesele rokovat. vzbudil se až v poledne, kdy indiánka odjížděla, aby si řekl o otevření mléčného baru. je nám doma spolu hezky hodně i díky badboyovi, který se prostě stará. mám hroznou radost z toho, že rád a dobrovolně přebaluje, spolu luku koupeme, chová si ho, pyšně vozí kočárek (jo, už jsme dvakrát vyrazili ven), nakupuje, vaří, neustále mi připravuje čaj, chodí s boříkem, uklízí!. mám čas si vytrhat obočí, které po porodnici vypadá jako to břežněvovo. nalakovat si nehty, udělat si v klidu pedikúru, číst si šlehačková oblaka, dát si v klidu sprchu. ono by to šlo i tak, protože mám přes den díky lukovi a jeho neustálému pochrupkování kupu času, ale takhle jsem klidnější, že na chlapíka někdo hodí voko. || každý den máme nějakou malou návštěvu, což je vlastně príma. zítra ráno konečně dorazí míša, budeme mít vánoce. a pak jdeme na oběd k rodičům a budeme mít takový štědrý den. a navečer zlikvidujeme stromeček. možná se to zdá brzy. ale když jste cvok jako já, a máte ho nazdobený 2. prosince, nemůžete se divit, že těsně před silvestrem už má dost. drží jen z jakési úcty k nám, bych řekla. takže zítra odnesu dárky k rodičům, a pak se budeme těšit zase na za rok. ale předtím nás čeká báječný rok s malým panáčkem. || mám pocit, že teď někdy začíná už turné čtyř můstků, a také bych měla začít víc sledovat prezidentské debaty. dnes mi dorazily do schránky volební lístky. kupí se mi knížky. luka mi dal před porodem čas na to, abych dokoukala 11. a 12. sérii criminal minds. 13. jsem nerozkoukala proto, že ještě není kompletní. ale asi v době lukova spánku rozkoukám i tuhle 13. sérii. || padají mi očka, jdu se na dvě hodinky prospat, pak si myslím, že luka bude vstávat na svůj příděl mléka. btw nevím, čím jsem si tohle úžasné dítě, které roztáhne své plíce jen při umývání žínkou a občasně při přebalování, a nádherně spí, zasloužila. téra

Žádné komentáře :