čtvrtek 29. března 2018

my spring beuaty wishlist

my spring beuaty wishlist

polyvore.com


můj další wishlist. tentokráte komplet kosmetický. a jen ve zkratce.

wet´n´wild mejkap - buď se mi podaří dostat se v polsku do drogérie natura nebo si ho objednám z usa přes ebay
fenty beauty mejkap - na cestě ke mně, protože mám skvělou kámošku
rimmel lasting finish mejkap - až dopotřebuju trend it up, který už mám je na pár použití, zaběhnu si pro tenhle
too faced chocolate gold - skoro u mě. lol.
artdeco řasenka - ta, co mám aktuálně, je už fakt mrtvá, a já chci artdeco znovu. a v polsku ji mají v některých rossmanech, případně douglasu
thebalm bonnie loumanizer - chci ten kompaktní, nikoliv tenhle tekutý. ale polyvore kompaktní verzi nenabízí. mám všechny tři holky, tzn. mary lou, cindy lou i betty lou, a tahle jejich nová ségra mi schází
physicians formula bronzer - tady ještě maliličko váhám. je kolem toho obrovský hype. až na vlastní oči v polském douglasu se rozhodnu.
urban decay vice rtěnka - mám doma už jednu a poslední týdny téměř nic jiného na ven nenosím, absolutně dokonalá záležitost. takže pasu po další.

téra

Žádné komentáře :