pondělí 16. dubna 2018

dlouhé dva týdny ani písmeno. ale mám se moc fajn. minulou neděli jsme strávili první odpoledne na chalupě. káva. pohoda. jazz. zopakovali jsme to i tuhle neděli. to byl ještě quiche a jahody. lol. mně se od minulého úterka rozběhly další dva kurzy. trošku jsem se bála, jak to luka zvládne, jsou to kurzy odpolední od tří do pěti, a on už bývá v pět protivný. stihli jsme to. lol. a to během dne nespal. dnes chrňká, tak by v těch pět mohl být svěží. v úterý jsme vyrazili poprvé do prahy. jenom já a lučka, badboy byl v práci. čekala jsem, že budu po cestě někde stavět, krmit ho a chlácholit. no way. probudil se až v koloně dolů ke kbelské. dojeli jsme na prosek k terce, byl usměvavý a my si tak mohly v klidu povídat a dát si konečně vánoční dárky. pak jsme přejížděli do uhříněvsi ke ket, chandlerovi a gáborovi. odpoledne dorazila ještě maru s jiřím a večer pak janička. luka byl božan největší. za celých 24 hodin v praze plakal deset minut. večer nádherně rychle usnul. dopoledne po snídani jsme se ve středu vypravili zase domů, protože já už odpoledne musela do školky. a luka byl cestou domů zase bezvadný. ve středu jsem se ovšem probudila s pořádnou rýmou, ve čtvrtek se to ještě zhoršilo, moc jsem nemohla polykat, a večer jsem skončila na pohotovosti. místní orl vážně nemám ráda. tam se pocit, že obtěžujete, normálně zhmotní, dají vám to tak silně najevo, že máte pocit, že nemoc sama odchází, když spatří tamní sestry a doktory. zánět hlasivek. vyřešila jsem to kloktáním šalvěje. a v pátek už mi bylo vlastně skoro dobře. trošku ta rýmička, no. ale co už. v pátek přijela bárbí, což je vždycky úplně nejlepší a nejveselejší. a večer jsme jeli k sis a tonymu grilovat. sic nám nepřálo počasí úplně, ale kluci grilovali na terase a zbytek čekal na ty dobroučké počiny v obýváko-kuchyni. sešli jsme se tam ještě s liškou, davidem a pavlem, a tak nás bylo hodně. v sobotu ráno měl jet badboy naložit do vedlejšího okresu a dovézt to do města škodovky, odpoledne měl být zpátky. já vzala lučku do manduky, boříka na vodítko, vyzvedla lišku, pak jsme si vyzvedly retrívra její sestry a daly jsme fakt slušný výšlap. alespoň jsem otestovala manduku ve větší akci než ťapkání podél řeky či do města a zpátky. po x kilometrech mně neznámé trasy jsme se ocitly na zahrádce restaurace a daly si bezinkovou limonádu a kávu. do toho mi volal badboy, že má možnost vzít ještě jeden dobře zaplacený kšeft a jel by složit něco do trnavy. říkám, že jestli se na to cítí, že klidně. před půlnocí mi volal, že stojí na česko-slovenských hranicích, má si koupit mýto, ale nefunguje jim tam cosi, bez čeho se nedá jet a bude to zprovozněné tak v šest ráno. kamiony mohou v neděli po dálnicích a silnicích první třídy jezdit jen do jedné hodiny a pak až od deseti večer. badboy dorazil kolem osmé do trnavy, kde mu řekli, že ho složí v pět odpoledne. a pak musel čekat do deseti, aby mohl vyrazit směr domov. takže jsme s lučkou a boříkem byli sami. zatím jsem vymyslela, že prodáme sedačku a koupíme si novou. mám klasickou tmavě-šedo vs. světle-šedou rohovou sedačku. mám ji rok. dostala jsem ji od našich, ti se jí vzdali cca po dvou letech, protože si koupili stylovější gaučík. je hezká. moderní. a já mám pocit, že se ke mně nehodí. fakt jsem tomu ten rok dávala šanci, říkala si, že je to jen o zvyku. není. už dlouho mám v merku jednoduchý rozkládací gaučík, žádný roh, žádné podnožka. navíc jsem sí i vymyslela, jak to tady v obýváku předěláme. mám vybrané dlouhodobě v ikee i regály, které ještě chci. takže jsem před chvílí naši sedačku hodila na facebooku do placu a děj se vůle boží. // také jsem si od posledního psaní vyrobila vlastní gel na praní. dala jsem do něho trošku více sody, takže je hustší, což je ponaučení pro příště. ale je plně funkční. za mě fakt príma. // naplánovaly jsme si s bárbí předběžně do vídně někdy počátkem června. bude to lukovo druhé zahraničí. minulou sobotu jsme vyrazili s ním i badboyem do klodzka. já posedlá touhou po mejkapku od wet´n´wild. prý drogérie natura touhle značkou disponuje. zaparkovali jsme v centru a šli ji hledat. mě fascinují takové ty oldschool drogérie, kde prodávají postarší dámy v květovaných košilích, a v regálech stojí značky pupa milano, revlon, gosh. takové ty věci, co u nás jsou buď v parfumeriích, nebo jen vybraných drogériích. v drogérii natura mi paní prodavačka řekla, že wet´n´wild je jen ve vybraných natura drogériích, nejbližší vybraná je ve wroclawi. málem jsem se rozbrečela. takhle moc jsme já marnivá. prošli jsme si město, bylo krásně, a pak jsme přejeli do nákupního centra, kde jsme začali obědem. tentokráte byl lučka u badboye v manduce a moc se jim do obchodů nechtělo. já si udělala velký nákup v obchůdku ziaja, vlezla jsem do douglasu, kde na mě čekalo další velké zklamání. značka psysicians formula už je pryč z polského trhu. bonnie-lou od the balm v polském douglasu ještě není. řasenky artdeco byly, ale douglas v klodzku je jedna velká prasárna. špinavý, ohňácané produkty a řasenky mi připadaly, jako by už byly pětkrát otevřené. v natura drogerii jsem si koupila už asi čtvrté balení mojí oblíbené báze pod mejkap od značky ingrid. v rossmannu doplnila zásoby la petite marseille sprcháčů s arganovým olejem. teď používám malinovo-pivoňkový. a tenhle arganový je můj naprostý favorit. luka byl zase úplně super. skoro šest hodin mimo domov a on ani nebreknul. těším se na další cestovatelská dobrodružství s ním. téra

Žádné komentáře :