úterý 3. dubna 2018

ve čtvrtek vyrazil s klukama ven badboy. dnes jsem s liškou vyrazila já. za kultůrou. v jedné místní kavárně probíhalo promítání filmu sama o lubě skořepové. shodou okolností byla paní luba rodačkou z našeho města, a tvůrci filmu pochází taktéž odsud, a tak je osud svedl dohromady. tahle kavárna funguje teprve od podzimu, je pojmenována podle jednoho významného místního spisovatele. já v ní byla dnes poprvé. espresso mě nijak nenadchlo, i přesto jsem si ho dala dvakrát, domácí limonáda z bezinek byla výborná. dokument o lubě skořepové nebyl o jejím životě či tvorbě, ale o tom, jak se cítila sama. neměla děti. měla jen vzdálenou rodinu, a ani herečtí kolegové ji ke konci života úplně nevyhledávali. a ona byla oddaná herectví až do úplného konce. paní luba si přála, aby film poukazoval na osamělost starých lidí. // po filmu a kávě jsme vyrazily s liškou ještě do pizzerie, a já dorazila domů o půl dvanácté. to mateřství je dost dobrý. lol. || v pátek jsme byli s badboyem, lučkou a boříkem v pekle. to zní, co? jde o údolí kousek od města, kde je výletní restaurace v domě, který navrhoval dušan jurkovič. nebyla jsem tam kupu let. prošli jsme to směrem k ostrovům a zase zpátky,a pak si dali první letošní zmrzlinu. a já si pak doma pustila vraždu v orient expresu, což mi přišlo jako nesmírně milý film. v sobotu před promítáním hned po obědě jsme vyrazili k badboyově sis a její rodině na kávu. a pak si dal badboy mládě do manduky a obešli jsme skoro celou čska. || velikonoční pondělí nemám od mala ráda. pamatuju si, jak jsem se vždy děsila každého zvonku a tlačila očima hodiny k poledni, kdy koleda končí. líbí se mi velikonoce jako svátky jara. líbí se mi i náboženská symbolika velikonoc, přestože sama věřící nejsem. ale český zvyk koledovat mě nějak míjí. luku k tomu vůbec nepovedu. líbí se mi anglická tradice hledání vajíček po zahradě, to bychom mohli na chalupě dělat, ale pokud nebude chtít sám chodit koledovat, já ho v tom nijak podporovat nebudu. spíš bychom mohli vždy na velikonoční pondělí vyrazit na nějaký výlet. tentokráte jsme jeli do opočna a potkávali jsme tam kupu rodin s dětmi. || teď už je zase pracovní týden. my máme s lučkou dnes volno. byli jsme dopoledne na sociálce, odpoledne půjdeme s boříkem na prochajdu. zítra kyčle a vyzvednutí lukovy občanky a pak dvě angličtiny. a příští týden praháááá. // jo a už mám čokoládu. jakože too faced chocolate gold. boží, no. téra

Žádné komentáře :