úterý 15. května 2018

asi jsem dobře řáchlá, ale já už vybírám vánoční dárky. poslední dobou mi toho padlo do oka tolik. tolik inspirace. píšu si to do diáře. některé dárky mám předvybrané, ale budu objednávat až od srpna, ať zase nejsem až tak švihlá. někteří moji blízcí mají ještě mezitím narozeniny či svátekd. v případě mojí sis dokonce svátek a třicetiny. ale třeba pro markétu jsem už objednala dárek k svátku před dvěma týdny, a teď mi padlo něco tak moc do oka, že jsem to rovnou objednala. také mám dva typy na dárky pro ségřinýho toníka. v červnu má svátek i narozeniny, takže to nejspíš do vánoc nevydrží. pro mamušku jsem vybrala dárek, nakonec jí ho asi objednám k svátku. loni jsem nakupovala už od léta, ale to jsem věděla, že v prosinci mě čeká porod a že možná budu ke konci ráda, že jsem ráda. letos mě nic takového nečeká. ale mě baví vybírat dárky pro ostatní. // dnes jsem vezla vaškovu mamku do krajského města na kontrolu na onkologii. a všechno je v naprostém pořádku. takže jupíííí. měla jsem se vidět s důšou, ještě včera jsme se domlouvaly, ale to by snad ani nebyla ona, kdyby všechno na čas klaplo. takže jsme se neviděly. nestíhala. a vaškova mum byla vyřízená rychleji než normálně. koupila jsem lučkovi dvě hezká letní bodýčka. šla jsem k dobrovskému shánět literaturu z nakladatelství absynt a nesehnala. vlezla jsem asi po roce do obchodu gate. vzpomínám jak na vejšce, v městě pod ještědem, jsem tam chodívala a vždy tam měli všechno za hubičku. dvakrát za poslední léta jsem tam koupila boty v akci za pár korun. a tak jsem tam dnes zamířila, že by tam snad mohli mít slaměné žabky. neměli. a ještě tam měli pofidérní obuv za nemalý peníz. čau. // ráda si pouštím na YT rozhovory lucie výborné na radiožurnálu se zajímavými hosty. dříve, když jsem denně pracovala a jezdívala hodně autem, jsem je poslouchala za jízdy, teď si je hledám zpětně na YT a při krmení lučky si je pouštím. v pátek jsem si pustila rozhovor s pavlou jazairiovou. byla jsem nadšená. úžasné. úžasné. úžasné. ta přesvědčivost. energie. hned jsem si s jednou ze svých studentek domluvila, že mi tento pátek přinese jednu z jejích knih. a dnes jsem si pustila 13. komnatu v archivu ČT. přátelila se s rodinou spisovatelky lenky reinerové. nemám slov. nádhera. // čtu knihu můj život a adolf loos, což napsala jeho druhá manželka elsie altmann-loos. pořád jsem si říkala, že je mi tento architekt hodně povědomý. že snad má něco společného i s mým městem. pak jsem si říkala, že to je naprostá blbost. no a nedalo mi to, internet mi pomohl. nemýlila jsem se. a tak se na ten architektonický počin brzy půjdu podívat. a kniha se čte jedním dechem. téra

Žádné komentáře :