čtvrtek 31. května 2018

moc tomu tady nedávám. poslední týden a kus utekl jako voda. nesmírně rychle. minulý týden byl krapet pracovně pohodovější, protože mi zrušila jedna školka čtvrteční hodinu a s paní ředitelkou jsme se dohodly na dvouhodinovce tento čtvrtek. knihovna, kde mám další angličtiny, se malovala, takže jsem s jediným čtvrtečním kurzem skončila u kávy a konverzovali jsme anglicky. v pátek jsem skončila v kavárně s oběma svými kurzy. luku hlídal badboy, který měl ten den dovolenou. po obědě jsme už uháněli na sever k badboyově pratetě, u které už týden bivakovala badboyova mum. byl to skvělý týden. byl tam s námi od pátku do soboty i tetin syn, kterého mám moc ráda. grilovali jsme, trhali třešně, diskutovali. ona je naprosto úžasná osoba. bývalá umělkyně. intelektuálka každým coulem. obrovské kulturní povědomí. / nocovali jsme ve světnici v patře, kde se báječně spalo. v sobotu jsme vyrazili do kryštofova údolí a do liberce. v kryštofově údolí bylo nádherně. jak počasím, tak architekturou, přírodou. prvorepubliková kavárna u ježka neměla chybu. v liberci jsem zakotvili v mikyně. měla jsem ji na svém kavárenském listu už nějaký ten pátek a konečně jsem se do ní dostala. výborná káva a bezinková limonáda. // dočetla jsem o víkendu před obzorem životopis pavly jazairiové. rozečetla jsem fiestu od hemingwaye, kterou však nejsem schopná přečíst na jeden zátah. mezitím jsem to proložila jedním polským románkem mého mládí konec prázdnin. a teď jsem už v půlce knihy rus je ten, kdo miluje břízy. dnes jsem šla do knihovny s dlouhým seznamem knih, které si chci půjčit, zarezervovat, poptat se po nich. odcházela jsem s úplně jinou náloží. a v sobotu mi sestra půjčí někdo cizí v domě. naše kámoška liška si ji objednala s tím, že nám ji půjčí. problém je ten, že ona nám ji nepůjčí, dokud ji sama nepřečte. a ona čte knihu v průměru půl roku, což prostě nechápu. resp. chápu, že někdo prostě není velký čtenář, ale pak ho nenazývám čtenářem, ale pouze člověkem, který má rád knihy. moje sis to už nemohla vydržet, a tak když jsme dostaly slevu 20%  to knihkupectví dobrovský, zašla si ji tam koupit, a dnes mi psala, že má přečteno. // v úterý jsem byla na kafi s holčinou, se kterou jsme byly na pokoji v porodnici. asi takhle. utvrdila jsem se v tom, že nás spojují fakt jenom stejně staré děti a nemocniční pokoj. je milá. hodná. jednou za čas na kafe fajn, ale já kolem sebe preferuju jiný typ lidí. // luka mi poprvé spadl z postele. pokoušel se o cosi jako lezení, až z toho spadnul. no lekla jsem se hrozně. on taky. poplakali jsme si oba. // v sobotu se chystám být na chalupě, navečer pak jdeme na davidovu oslavu narozenin. sejdeme se zase celá naše tlupa, tak se moc těším. // a jinak jsem se zaregistrovala na duolingo a učím se němčinu. asi jsem se definitivně zbláznila. téra

Žádné komentáře :