sobota 25. srpna 2018

lučkovi vylezli horní jedničky a už se mu dělají boule na dvojkách a trojkách. snáší to dobře. párkrát za den se na chvíli zcela upřímně rozpláče, prsty zaražené až v krku. kousátko z mrazáku či mrkvička uleví. // víkend máme sami pro sebe. badboy odjel s tonym od mé sis k nim do hor na chalupu vymalovat a ještě s tonyho bratrancem zapařit. když jsem včera luku uložila, dala jsem si vanu a udělala si takový ten holčičí večer. peeling, maska na vlasy i obličej. kniha víkend v londýně a nějaká videa na youtube. dnes vstávačka a vyrazila jsem s lučkou v nosítku na fler jarmark do knihovny. ukořistila jsem tam v rámci výprodeje knih harryho pottera a kámen mudrců, životopis boženy němcové napsaný václavem tillem a jednu knihy francois saganové. odpoledne jsem ještě neodolala pygmalionu a slovníku literárních směrů. navíc jsem si v knihovně vypůjčila knížku eleny ferrante dny opuštění. mám toho teď celkem hodně na čtení. a to chci prozkoumat knížky z nakladatelství absynt, které se zabývá dokumentární literaturou. v rámci marianne dní je do knihkupectví dobrovský 25% sleva, pokud máte kuponek, takže se těším na nějaký knižní nákup. nemám chuť zběsile nakupovat, ale potřebuju si koupit pár věcí, viz kalhoty a šaty na podzim, a tak si to nechám právě na dny marianne. // chtěla jsem si dnes pořídit na fler jarmarku sáčky na ovoce. to abych při nákupu v supermarketech nemusela balit zeleninu a ovoce do tolika mikroteňáků. ale byť bych měla podpořit lokální tvorbu, zjistila jsem, že na ebayi si to můžu kupit za zlomek ceny. a tak to udělám. // hned ráno mi přijede na snídani bárbí, naposledy jsme takovéhle snídaňové ráno měly minulý rok v září, takže vlastně téměř před rokem. těším se na repete. vše připraveno // jdu si zalézt do postele s knížkou. // trošku jsem přeorganizovala obývák, tak se mi odtud nechce, ale postel je postel. téra

Žádné komentáře :