úterý 28. srpna 2018

ta společná rána jsou perfektní. lučka se budí standardně dříve než já a rozradostněný dupot v postýlce mě přinutí otevřít oči. vyskládám mu tam pár hraček, hodím přes pyžamo cardigan a většinou i s kartáčkem v ruce odcházím venčit psího boříka. ten se v neděli definitivně vrátil domů z chalupy. za celé léto spal doma dvě noci, jinak byl od konce června se psím rudou na chalupě. buď jsem tam s nimi byla já nebo naši. luka má židličku z ikea, jen jsem jí aktuálně oddělala ten stolek, protože mističky má normálně na stole, tak aby k tomu neměl daleko. jo, krmím ho. sám to ještě nedává. maximálně namáčí ruce do misek, šermuje s nimi a podstrkuje svoje prstíky boříkovi k olíznutí. // mně se příští týden rozjíždí regulární školní rok. dnes jdu do papírnictví nakoupit balící papíry, čtvrtky a fixky. znáte hru evropa? česko? český film? tak na tenhle způsob mám vyrobeno už několik her na slovní zásobu, a chci udělat na stejném principu i hru procvičující gramatiku. navíc mě čeká výroba nějakých flashcards do školek a kartiček, které využívám pro miliony aktivit a jsou na konci každého školního roku pěkně jeté. // včera jsem konečně dočetla víkend v londýně od jana folného. vůbec jsem se nemohla dostat přes tu první polovinu, pak už mi to přišlo čtivější a zajímavější. ovšem, máte-li chuť si přečíst nějaké to vyprávění ze života mužů ve středním věku, pak doporučuju prvok, šampón, tečka a karel od patrika hartla. já se teď pustila do knihy henninga mankella ruka. mám moc ráda tohoto autora severských kriminálních příběhů. ruka je útlá, myslím si, že to přečtu během dneška. kurt wallander je jeden z mých nejmilejších vyšetřovatelů. // velké zklamání, stránka polyvore.com už neexistuje. chtěla jsem si zase udělat koláž, ať vidím "černé na bílém", co vlastně chci, po čem toužím. velmi velmi jsem zredukovala věci, které chci, ponechala si ty, které potřebuju a na wishlistě je i pár těch, které nepotřebuju, ale chci. co vám budu povídat, paletka norvina, která se teď dostala do české sephory mě hrozně láká. na druhou stranu jsem si vědoma toho, kolik paletek doma mám a že nepotřebuji další. (btw mám od anastasie paletku modern renneisance, a to je fakt pecka, proto mě ta norvina tak láká). jedinou investici, kterou chci udělat, je pořídit si kabelku longchamp. mám ji na wishlistě fakt dlouho a pro tento podzim jsem rozhodnutá. není nijak závratně drahá. a je to kabelka přesně pro mě. jak jsem na to přišla? mám jednu velkou koženkovou tmavě modrou kabelku, nosím ji už několik let a nevyměňuju ji za žádnou jinou. kabelky, které jsem vlastnila, jsem velmi zredukovala, vlastně mám doma ještě jednu černou, ale ta leží ladem, a jednu z gepardím vzorem z lindexu (není to žádný nevkusný vulgární gepard, aby bylo jasno!), a pak nosím jednu malou crossbody kabelku, that´s it. takže zainvestovat do kabelky nějaký peníz (longchamp stojí při objednávce z anglie kolem dvou tisíc) není hřích. a řeším peněženku. už čtyři roky mám krásnou od michaela korse. jenže ta zapínací strana je bílá. a umíte si asi představit, jak vypadá po čtyřech letech používání. takže kvalitou stále boží, ale i když ji pravidelně čistím a pečuju o ni, už je to spíš takový smutný kousek. a teď co? zvykla jsem si na takhle krásnou peněženku a nechce se mi najednou kupovat nějaká koženka z řetězce. na druhou stranu si kladu otázku, zda fakt potřebuju zase peněženku v takové cenové relaci. za cca dva týdny proběhnou dny marianne. koupila jsem si časopis s kuponky a přemýšlím, že s takhle razantnější slevou bych si mohla nějakou parádnici zase dopřát. škoda, že pojedu jen do hradce a škoda, že 25% sleva v coccinelle se vztahuje jen na kabelky. asi si koupím nějakou normoš peněženku. šetřím si na cestování, zubní můstek a certifikát z angličtiny. to je kombo. lol. // bože, já jsem nána, řeším tady nakupy. muhaha. // nic, jdu se věnovat lukovi, to jsem pak taková užitečnější. lol. téra

Žádné komentáře :